'Hoogwaardige, virusvrije erotiek' op Tintl
- Online
- 12 sep 2016 @ 10:51
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 12 sep 2016 @ 10:51
- Redactie Online
Beate Uhse lanceert vandaag Tintl, een nieuwe digitaal erotisch platform waarop consumenten onbeperkt erotische films kunnen kijken voor een vaste, lage prijs. Het voordeel ten opzichte van het gratis aanbod via internet is volgens Het grootste erotiekconcern van Europa moest onder juridische druk van het Amerikaanse Netflix afzien van de naam Sexflix. Tintl is geschikt voor televisie, laptop, tablet en smartphone en gaat 9,99 euro per maand kosten.
Bij de start zijn via het platform ruim 1600 films te zien. Op termijn komt de complete catalogus van Beate Uhse beschikbaar voor de abonnees, maar zijn ook de nieuwste kaskrakers van de bekende studio’s direct te zien. Op Tintl zijn alleen kwaliteitsfilms in hd-kwaliteit te zien van bekende labels. De films worden niet onderbroken door reclame en zijn gegarandeerd virusvrij. En daar schuilt hem volgens directeur Serge van der Hooft ook een deel van de kracht in. 'De vraag naar kwalitatief goede erotische films via internet neemt al jaren toe. 'Maar wie hier op internet naar zoekt komt terecht in een doolhof van amateuristische rotzooi, dubieuze sites, abonnementen waar je niet meer vanaf komt en zelfs besmettingen met virussen.'
All you can eat
De dienst werkt volgens het model waar Spotify (onbeperkt muziek) en Netflix (onbeperkt films en series) ook mee werken: ‘All you can eat’ voor minder dan tien euro per maand. Maar Tintl is ook ‘Easy in, easy out’: een abonnement wordt in een wip afgesloten en is de eerste maand gratis. De dienst is per maand opzegbaar.
De dienst is op een computer te bekijken, maar ook op telefoons en tablets. Momenteel wordt in binnen- en buitenland gesproken met kabelmaatschappijen over de opname van Tintl in het aanbod, zodat de films ook op de televisie te bekijken zijn. Tintl gaat van start in Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk. Andere Europese landen volgen kort daarna. 'Maar als het aanslaat zijn landen buiten Europa ook een optie. Een platform als dit kent geen grenzen', aldus Van der Hooft.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes