Volvo en Team DSM verlengen hun partnership

  • Sponsoring
  • 14 okt 2021 @ 14:40
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Volvo Car Nederland en Team DSM hebben hun samenwerking verlengd. Wielerteam DSM zal tijdens de races worden vergezeld van de Volvo V60 Cross Country’s. De auto's zijn uitgerust met mild-hybrid technologie. Dit betekent dat elektrische aandrijving de motor ondersteunt waardoor de impact op het milieu wordt verminderd.

De Volvo's zullen te zien zijn tijdens de drie programma's die het team uitvoert: WorldTour mannen, WorldTour vrouwen en Development Team.

Jan Wermink (Head of Business Strategy Team DSM): ‘Volvo's zijn een perfecte match voor onze mobiliteitsoplossing. Bovendien sluiten ze goed aan bij onze visie op duurzaamheid en veiligheid als team met hun continue toevoeging en innovatie van veiligheidstechnologie in hun auto's en de stappen die ze maken in hun elektrificatiestrategie.’

Frits Giesbers (Commercial Operations Director Volvo Car Nederland): ‘We zijn erg tevreden met de samenwerking met Team DSM en dat we met onze nieuwste technologie blijven bijdragen aan de veiligheid en het succes van het team in het peloton. We hebben Team DSM en hun teamleden zowel op als naast de fiets leren kennen als een collectief van betrokken en gedreven mensen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken