Denham officiële modepartner TeamNL voor Spelen Parijs 2024

Denham officiële modepartner TeamNL voor Spelen Parijs 2024
  • Sponsoring
  • 23 nov 2023 @ 08:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Denham, dat denim kleding maakt, gaat samenwerken met NOC*NSF als officiële modepartner van het Nederlands Olympisch en Paralympisch team voor de openings- en sluitingsceremonie van Parijs 2024.

Het kledingmerk zal zowel het Olympische team (zo’n 500 sporters en begeleiders) als het Paralympische team (ruim 250 sporters en begeleiders) voorzien van outfits. Esther Vergeer, Chef de Mission Paralympische Spelen: ‘Ik vind het heel leuk én belangrijk dat de kleding is ontworpen met inbreng van de sporters. Het wordt echt anders dan op eerdere Spelen, eigentijds en goed draagbaar. Mooi dat we ons als Nederland hiermee onderscheiden.’

Pieter van den Hoogenband, Chef de Mission Olympische Spelen: ‘De openingsceremonie op de Seine is natuurlijk een event zonder weerga; miljoenen mensen zien de TeamNL sporters daar voorbijkomen. Geweldig dat we daar zo’n eigen stijl hebben als het gaat om onze outfits.’

Eerder dit jaar verwelkomde Denham leden van NOC*NSF, ereleden en ex-topsporters in hun ontwerpstudio’s, gelegen op de NDSW-Werf in Amsterdam. Het doel was om erachter te komen wat het voor een atleet werkelijk betekent om deel te nemen aan de Olympische en Paralympische Spelen. De toewijding en inzet, de enorme trots om je land te vertegenwoordigen en natuurlijk het gevoel om over de grootste ‘catwalk’ ter wereld te lopen, in outfits speciaal ontworpen voor de prestigieuze openings- en sluitingsceremonie.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken