Denham officiële modepartner TeamNL voor Spelen Parijs 2024
- Sponsoring
- 23 nov 2023 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 nov 2023 @ 08:33
- Michiel van Zaane
Denham, dat denim kleding maakt, gaat samenwerken met NOC*NSF als officiële modepartner van het Nederlands Olympisch en Paralympisch team voor de openings- en sluitingsceremonie van Parijs 2024.
Het kledingmerk zal zowel het Olympische team (zo’n 500 sporters en begeleiders) als het Paralympische team (ruim 250 sporters en begeleiders) voorzien van outfits. Esther Vergeer, Chef de Mission Paralympische Spelen: ‘Ik vind het heel leuk én belangrijk dat de kleding is ontworpen met inbreng van de sporters. Het wordt echt anders dan op eerdere Spelen, eigentijds en goed draagbaar. Mooi dat we ons als Nederland hiermee onderscheiden.’
Pieter van den Hoogenband, Chef de Mission Olympische Spelen: ‘De openingsceremonie op de Seine is natuurlijk een event zonder weerga; miljoenen mensen zien de TeamNL sporters daar voorbijkomen. Geweldig dat we daar zo’n eigen stijl hebben als het gaat om onze outfits.’
Eerder dit jaar verwelkomde Denham leden van NOC*NSF, ereleden en ex-topsporters in hun ontwerpstudio’s, gelegen op de NDSW-Werf in Amsterdam. Het doel was om erachter te komen wat het voor een atleet werkelijk betekent om deel te nemen aan de Olympische en Paralympische Spelen. De toewijding en inzet, de enorme trots om je land te vertegenwoordigen en natuurlijk het gevoel om over de grootste ‘catwalk’ ter wereld te lopen, in outfits speciaal ontworpen voor de prestigieuze openings- en sluitingsceremonie.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

