Inholland kiest Dentsu voor wervingscampagne

Inholland kiest Dentsu voor wervingscampagne
  • Bureaus
  • 29 sep 2025 @ 06:59
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hogeschool Inholland heeft Dentsu Creative Amsterdam aangesteld als nieuw creatief bureau voor de studentwerving. De samenwerking ging van start met de campagne 'Skills voor het leven', waarin studenten de vaardigheden delen die je niet in boeken vindt.

‘Onze hogeschool ambieert een stevige merkpositie onder jongeren. Dentsu Creative overtuigde ons met een scherpe strategische blik en veel energie om een meer gedurfde en opvallende boodschap richting studiekiezers te brengen’, zegt Jessica Schipper, manager Werving & Studievoorlichting bij Inholland.

De campagne benadrukt dat studenten bij Inholland niet alleen kennis opdoen, maar ook vaardigheden en veerkracht ontwikkelen die altijd relevant blijven in een veranderende wereld. ‘Tijdens het ontwikkelen van deze campagne hebben we gezien hoe inspirerend het is om écht naar studenten te luisteren. Zij laten ons zien wat hen beweegt, en zo kunnen we een campagne maken die niet alleen laat zien wat Inholland biedt, maar ook aansluit bij de belevingswereld van de studenten’, aldus Pim Beekman, Managing Director Campaigns bij Dentsu Creative.

Met een campagnestijl die aansluit op de leefwereld van studenten en tegelijk de kernwaarden van de hogeschool versterkt, willen beide partijen een frisse en flexibele aanpak neerzetten. De ‘Skills voor het leven’-campagne markeert daarmee het begin van een veelbelovende samenwerking.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken