Inholland kiest Dentsu voor wervingscampagne

- Bureaus
- 29 sep 2025 @ 06:59
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2025 @ 06:59
- Kel Koenen
Hogeschool Inholland heeft Dentsu Creative Amsterdam aangesteld als nieuw creatief bureau voor de studentwerving. De samenwerking ging van start met de campagne 'Skills voor het leven', waarin studenten de vaardigheden delen die je niet in boeken vindt.
‘Onze hogeschool ambieert een stevige merkpositie onder jongeren. Dentsu Creative overtuigde ons met een scherpe strategische blik en veel energie om een meer gedurfde en opvallende boodschap richting studiekiezers te brengen’, zegt Jessica Schipper, manager Werving & Studievoorlichting bij Inholland.
De campagne benadrukt dat studenten bij Inholland niet alleen kennis opdoen, maar ook vaardigheden en veerkracht ontwikkelen die altijd relevant blijven in een veranderende wereld. ‘Tijdens het ontwikkelen van deze campagne hebben we gezien hoe inspirerend het is om écht naar studenten te luisteren. Zij laten ons zien wat hen beweegt, en zo kunnen we een campagne maken die niet alleen laat zien wat Inholland biedt, maar ook aansluit bij de belevingswereld van de studenten’, aldus Pim Beekman, Managing Director Campaigns bij Dentsu Creative.
Met een campagnestijl die aansluit op de leefwereld van studenten en tegelijk de kernwaarden van de hogeschool versterkt, willen beide partijen een frisse en flexibele aanpak neerzetten. De ‘Skills voor het leven’-campagne markeert daarmee het begin van een veelbelovende samenwerking.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kansspelautoriteit waarschuwt jongeren met nieuwe campagne
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20 jarig jubileum
- Ra*w en One:Nil dagen creatief talent uit met Ajax-pitch
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich op smartphonekinderen
- Refurbed met Counter in zee
- Univé lanceert zakelijke campagne rond menselijk contact
Laatste Nieuws
- Inholland kiest Dentsu voor... 29-09-2025
- NIO herdefinieert de autowereld door... 26-09-2025
- ‘Liever één keer te vaak dan te laat’26-09-2025
- ‘Waarom bedrijven tegenwoordig bij... 25-09-2025
- Vernieuwd Stoptober betrekt omgeving... 25-09-2025
- Buut lanceert met campagne ‘Maak er... 24-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes