Biografie Edward Stolze is zijn hele werkzame leven al strateeg, waarvan de helft bij zijn eigen bureau, Being There. Hij probeert daarbij altijd te denken zoals gewone mensen denken, omdat hij streeft te werken voor merken die van mensen houden. Hij heeft best veel ervaring in de snellopende consumentengoederen en in het bijzonder food en een voorkeur voor activerende campagnes (wat dat ook precies wezen mag).
Edward Stolze

Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes