Booking.com kiest Ambassadors

  • Bureaus
  • 27 jul 2021 @ 03:40
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ambassadors is na een pitch geselecteerd als wereldwijde marketingpartner voor de video performance marketing van Booking.com.

Door gebruik te maken van het creatieve automatiseringsplatform Cube is Ambassadors verantwoordelijk voor de ondersteuning van zowel de creatieve ontwikkeling als de opschaling van de marketing van Booking.com.

Ambassadors werkte naar eigen zeggen al eerder aan merkcampagnes van Booking.com, zoals Be a Booker with Anomaly en Live Curious met adam&eveDDB.

De afgelopen jaren was Booking.com begonnen met het integreren van Cube om creatieve campagnes te beheren, distribueren en lokaal aan te passen.

‘Cube heeft een lange weg afgelegd sinds 2011 en om het nu te zien als het officiële video performance marketing platform voor een wereldwijd merk als Booking is mooi,’ zegt Halbo van der Klaauw, founding partner, Ambassadors.

“Cube is opgericht vanuit een drive om efficiëntere creatieve-productie-workflows te vinden, en het winnen van deze pitch is een belangrijke, nieuwe stap voor ons productieplatform. We kijken ernaar uit om Booking.com te ondersteunen bij het creëren en testen van datagestuurde verhalen op grote schaal,’ aldus Diederik Veelo, hoofd innovatie bij Ambassadors en oprichter van Cube.

De eerste campagne van Ambassadors is nu live in sommige markten, gericht op het boeken en annuleren van een reis binnen de booking.com-app.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken