Bond en Bavaria: bye bye Heineken

Bond en Bavaria: bye bye Heineken
  • Bureaus
  • 29 sep 2021 @ 10:50
  • 20134 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In navolging van hondje ‘Staatsloterij’ Frekkel bij Carpetright maakt Bavaria nu een fraaie knipoog naar Heineken als ‘sponsor’ van James Bond en zijn nieuwe avontuur in ‘No time to Die’.

Tijd om gedag te zeggen tegen het drukke leven van een geheim agent volgens Bavaria. In de persiflage ‘Zo. Time to say bye’ van het biermerk zien we hoe de acteur na afloop van de wereldpremière thuiskomt. Na 15 jaar kan hij weer als ‘gewone’ man door het leven en zit hij niet meer vast aan verplichtingen. Eindelijk mag hij genieten van zijn ijskoude favoriet: Zo. Nu eerst een Bavaria 0.0%.

We zijn een Brabantse brouwer en humor zit in onze genen

‘Dit is niet de eerste keer dat Bavaria het bont maakt. Ook in deze video is de knipoog niet te missen,’ vertelt Florent Renders, marketing manager bij Swinkels Family Brewers. ‘We zijn een Brabantse brouwer en humor zit in onze genen. Met deze film willen we ook benadrukken hoe belangrijk we het als biermerk vinden dat hard werken beloond wordt: met een Bavaria 0.0% die schuimt, ruikt én smaakt als pils.’

 

Credits

 

Agency: Fama Volat

Director: Danny Maas

Production company: The Outpost

Executive producer: Bastiaan Mast

Muziek & Audiopost: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken