Bond en Bavaria: bye bye Heineken
- Bureaus
- 29 sep 2021 @ 10:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2021 @ 10:50
- Sjaak Hoogkamer
In navolging van hondje ‘Staatsloterij’ Frekkel bij Carpetright maakt Bavaria nu een fraaie knipoog naar Heineken als ‘sponsor’ van James Bond en zijn nieuwe avontuur in ‘No time to Die’.
Tijd om gedag te zeggen tegen het drukke leven van een geheim agent volgens Bavaria. In de persiflage ‘Zo. Time to say bye’ van het biermerk zien we hoe de acteur na afloop van de wereldpremière thuiskomt. Na 15 jaar kan hij weer als ‘gewone’ man door het leven en zit hij niet meer vast aan verplichtingen. Eindelijk mag hij genieten van zijn ijskoude favoriet: Zo. Nu eerst een Bavaria 0.0%.
We zijn een Brabantse brouwer en humor zit in onze genen
‘Dit is niet de eerste keer dat Bavaria het bont maakt. Ook in deze video is de knipoog niet te missen,’ vertelt Florent Renders, marketing manager bij Swinkels Family Brewers. ‘We zijn een Brabantse brouwer en humor zit in onze genen. Met deze film willen we ook benadrukken hoe belangrijk we het als biermerk vinden dat hard werken beloond wordt: met een Bavaria 0.0% die schuimt, ruikt én smaakt als pils.’
Credits
Agency: Fama Volat
Director: Danny Maas
Production company: The Outpost
Executive producer: Bastiaan Mast
Muziek & Audiopost: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers