BetCity kiest voor Blauw Gras

BetCity kiest voor Blauw Gras
  • Bureaus
  • 11 jan 2022 @ 08:29
  • 13236 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Blauw Gras gaat aan de slag voor BetCity, online platform voor sportweddenschappen en casino spellen. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie en creatie, ondersteund door andere Ace agencies, waaronder Glasnost.

Melvin Bostelaar, CEO van BetCity, is ervan overtuigd dat Blauw Gras de ingezette lijn van campagnes van BetCity voort kan zetten. ‘Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep. Bovendien hebben ze bewezen dat ze de verschillende middelen effectief aan elkaar weten te verbinden.’

Volgens Bart Visser, Executive Creative Director van Blauw Gras, zijn beide partijen nu al goed op elkaar ingespeeld. ‘BetCity is helemaal nieuw op de markt. Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk - samen met team BetCity - op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien.’

De eerste contouren van de samenwerking zijn inmiddels zichtbaar via diverse kanalen, zowel on- als offline. Visser: ‘Onze core is en blijft social, maar we hebben de afgelopen jaren gemerkt dat creëren vanuit social principles ook goed werkt op andere kanalen. Met BetCity gaan we dit bewijzen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken