Merkcampagne Floryn: geld en geen gedoe
- Bureaus
- 1 apr 2022 @ 15:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 apr 2022 @ 15:17
- Sjaak Hoogkamer
Met de aangescherpte positionering ‘Floryn financiert ambitie’ van bureau The Others staat Floryn voortaan te boek als de financier die ondernemend Nederland snel aan ‘meer geld in plaats van gedoe’ helpt.
Om verschillende zakelijke doelgroepen aan te spreken, is er volgens het bureau ‘gekozen om 3 type ondernemers het verhaal van Floryn te laten uitdragen. Daarin worden de barrières van traditionele vormen van financiering benoemd tegenover de AI technologie van Floryn en een financiering die met je meegroeit.’
The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen en de films samen met Redrum ontwikkeld en geproduceerd.
De campagne wordt breed ingezet op tv, outdoor, radio en online.
Credits
Bureau The Others
Klant Floryn
Verantwoordelijk bij klant Noud van Alem, Sven van der Biezen, Guus Verschuur
Creatie Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot, Rolf Meijer
Account Nicolette Steenks, Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij Redrum
Fotografie Brenda de Vries
Floryn Noud van Alem, Chief Marketing Officer
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day