Merkcampagne Floryn: geld en geen gedoe

Merkcampagne Floryn: geld en geen gedoe
  • Bureaus
  • 1 apr 2022 @ 15:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met de aangescherpte positionering ‘Floryn financiert ambitie’ van bureau The Others staat Floryn voortaan te boek als de financier die ondernemend Nederland snel aan ‘meer geld in plaats van gedoe’ helpt.

Om verschillende zakelijke doelgroepen aan te spreken, is er volgens het bureau ‘gekozen om 3 type ondernemers het verhaal van Floryn te laten uitdragen. Daarin worden de barrières van traditionele vormen van financiering benoemd tegenover de AI technologie van Floryn en een financiering die met je meegroeit.’

The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen en de films samen met Redrum ontwikkeld en geproduceerd.

De campagne wordt breed ingezet op tv, outdoor, radio en online.

Credits

Bureau                                             The Others

Klant                                                 Floryn

Verantwoordelijk bij klant          Noud van Alem, Sven van der Biezen, Guus Verschuur

Creatie                                             Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot, Rolf Meijer

Account                                          Nicolette Steenks, Lonneke Grotenhuis

Productie Maatschappij              Redrum

Fotografie                                        Brenda de Vries

Floryn                                               Noud van Alem, Chief Marketing Officer

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken