Rogier van Est in managementteam Sandenburg-DST
- Bureaus
- 7 jun 2022 @ 07:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jun 2022 @ 07:32
- Michiel van Zaane
Rogier van Est, voormalig Head of Concept Design Starbucks EMEA, is als Creatief Directeur toegetreden tot het managementteam van bureau Sandenburg-DST. Van Est gaat het creatieve team van het Amsterdamse bureau leiden.
Sandenburg werkt voor bedrijven als VodafoneZiggo, SPAR, Unilever, Accell, Brinks, Auping, Eazie, Bagels & Beans, Landmarkt en Tony’s Chocolonely. Het bureau is gespecialiseerd in strategie, conceptontwikkeling en design in de marktsegmenten (food)retail, foodservice, brand experiences en leisure.
Van Est (49) werkte meer dan acht jaar bij Starbucks, waar hij tot eind 2019 leiding heeft gegeven aan het Starbucks EMEA Concept Design team. Markus Konings, CEO en meerheidsaandeelhouder Sandenburg-DST: ‘Rogier van Est boogt op zijn jarenlange, internationale ervaring voor een wereldmerk als Starbucks. Als Creatief Directeur kan hij nu samen met ons creatieve team verder bouwen aan ons klantportfolio van sterke merken. Met als doel de merk- en belevingswaarde die wij voor onze opdrachtgevers toevoegen, te vergroten en door te ontwikkelen.’
Van Est: ‘Design is van grote meerwaarde voor merken wanneer het intuïtie en intelligentie weet te combineren. Door mensen, producten, services, technologie, cultuur en bedrijfsvoering met elkaar te verbinden. En daarmee in te spelen op de veranderende behoeften van klanten, innovatieve oplossingen te ontwikkelen, commercieel succes te bereiken en dit weten te bestendigen. Als Creatief Directeur van Sandenburg-DST haal ik er veel voldoening uit om dit samen met mijn team en de klant te realiseren.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers