Nieuwe klanten Zandbeek
- Bureaus
- 24 mrt 2023 @ 13:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2023 @ 13:57
- Sjaak Hoogkamer
Na een bureau-oriëntatie koos huizensite Funda voor Zandbeek. Ook Waterschap Limburg kwam na een Europese aanbesteding uit bij het Eindhovense bureau.
Met gemiddeld 68 miljoen bezoekers per maand behoeft Funda geen verdere introductie volgens Zandbeek. Het bureau gaat voor Funda aan de slag met strategisch advies en ondersteuning op het gebied van marketing-pr en communicatie en met reputatie- en issue management. Funda’s keuze viel op het Eindhovense bureau naar eigen zeggen 'vanwege de brede ervaring in zowel de vastgoed- als de financiële sector.'
Waterschap Limburg gaat de komende 5 jaar samenwerken met Zandbeek op het gebied van zowel corporate communicatie als project- en programmacommunicatie. Het waterschap zorgt in de provincie Limburg voor veilige dijken, droge voeten en schoon en voldoende water.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
- Nieuwe campagne Wingman Condoms... 27-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

