HG kiest team5pm als nieuw social media bureau

- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 17:30
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 17:30
- Kel Koenen
Schoonmaakmiddelenmerk HG heeft team5pm aangesteld als zijn nieuwe social media agency voor Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Met deze samenwerking zet HG in op Social Search en wil het consumenten bereiken op platformen waar zij actief zoeken naar schoonmaaktips, zoals TikTok.
HG, bekend van de slogan ‘Doet wat het belooft’, speelt in op de veranderende zoekgewoonten van consumenten. Volgens Marit Brunott, International Brand Manager bij HG, verschuift het online zoekgedrag – met name onder jongeren – steeds vaker van Google naar sociale mediaplatformen zoals TikTok. ‘Wij zien de toegevoegde waarde van aanwezigheid op deze platformen om consumenten op een leuke manier de beste specialistische oplossingen te bieden voor hun schoonmaakuitdagingen.’
Met behulp van de search tooling en expertise van team5pm wil HG het schoonmaakdomein claimen op TikTok en zijn positie als specialist op het gebied van schoonmaken verder versterken. Het doel is om video content te ontwikkelen die geoptimaliseerd is voor zoekresultaten en aansluit bij de jongere doelgroep van HG, met een focus op praktische doe-het-zelfoplossingen en deskundig advies.
Lorenz de Valk, Co-Founder en Client Service Director bij team5pm, benadrukt de strategische aanpak van de samenwerking: ‘We bouwen HG’s TikTok-kanaal vanaf de grond op en creëren content die echte schoonmaakuitdagingen aanpakt en resoneert bij de doelgroep. Onze video-SEO-technologie en platform-specifieke strategie zullen HG helpen een onmisbare bron te worden voor praktische schoonmaakoplossingen op TikTok.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management