HG kiest team5pm als nieuw social media bureau

- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 17:30
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 17:30
- Kel Koenen
Schoonmaakmiddelenmerk HG heeft team5pm aangesteld als zijn nieuwe social media agency voor Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Met deze samenwerking zet HG in op Social Search en wil het consumenten bereiken op platformen waar zij actief zoeken naar schoonmaaktips, zoals TikTok.
HG, bekend van de slogan ‘Doet wat het belooft’, speelt in op de veranderende zoekgewoonten van consumenten. Volgens Marit Brunott, International Brand Manager bij HG, verschuift het online zoekgedrag – met name onder jongeren – steeds vaker van Google naar sociale mediaplatformen zoals TikTok. ‘Wij zien de toegevoegde waarde van aanwezigheid op deze platformen om consumenten op een leuke manier de beste specialistische oplossingen te bieden voor hun schoonmaakuitdagingen.’
Met behulp van de search tooling en expertise van team5pm wil HG het schoonmaakdomein claimen op TikTok en zijn positie als specialist op het gebied van schoonmaken verder versterken. Het doel is om video content te ontwikkelen die geoptimaliseerd is voor zoekresultaten en aansluit bij de jongere doelgroep van HG, met een focus op praktische doe-het-zelfoplossingen en deskundig advies.
Lorenz de Valk, Co-Founder en Client Service Director bij team5pm, benadrukt de strategische aanpak van de samenwerking: ‘We bouwen HG’s TikTok-kanaal vanaf de grond op en creëren content die echte schoonmaakuitdagingen aanpakt en resoneert bij de doelgroep. Onze video-SEO-technologie en platform-specifieke strategie zullen HG helpen een onmisbare bron te worden voor praktische schoonmaakoplossingen op TikTok.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

