Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld

- Bureaus
- 9 mei 2025 @ 17:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 9 mei 2025 @ 17:00
- Peter van Woensel Kooy
Het Wereldmuseum, met vestigingen in Amsterdam, Leiden, Nijmegen en Rotterdam, nodigt in deze tijden van polarisatie iedereen uit met een open blik naar de wereld te blijven kijken. Onder andere een nieuwe wildplakcampagne steunt dit doel.
Ook de steeds wisselende exposities en de mix van cultuur, kunst en verhalen die de bezoeker een kijkje geven in onze gezamenlijke kleurrijke geschiedenis steunen volgens de initiatoren dit doel. 'En dat gaat van dans, naar kleding, van martial arts naar eten en van muziek naar onze koloniale erfenis. Want cultuur is verweven in ons allemaal en in alles waarmee we ons omringen.'
Deze culturele rijkdom vind je dan ook terug in alle uitingen waarbij deze verbondenheid letterlijk wordt gevisualiseerd en verwoord met het thema 'Hallo Wereld/Museum'. De campagne, ontwikkeld door Indie Amsterdam gaat vandaag online van start en wordt verder uitgerold in outdoor, digital out of home en wildplakken.
Credits
Opdrachtgever: Wereldmuseum - Jerry Kong A Sam, Merel Hoestlandt, Myrna Fehrmann, Hanne van de Vuurst
Bureau: Indie Amsterdam
Animator: Marcel Kruk
Mediabureau: Media Reverse
Online mediabureau: Addurance
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers