Giesbers Communicatie verandert naam in Giesbers Retail
- Food-en-retail
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Sjaak Hoogkamer
Giesbers bestaat 50 jaar en viert dat met een nieuwe naam, propositie en website. Giesbers Retail focust zich op het creëren, produceren en innoveren in retail.
Eddy Giesbers, eigenaar: ‘Ons team is het afgelopen jaar versterkt met digital natives op het gebied van online marketing, creatie en design. Met ruim 100 professionals werken we samen met onze retail klanten aan een gezamenlijk doel: de consument effectief bereiken. Wij doen dit door de consument centraal te zetten.’
Volgens Giesbers wordt gewerkt op basis van data-analyses en social scans om doelstellingen naar activatieconcepten te vertalen. Dat gebeurt met onder meer ‘how-to’ video’s, AR-toolings, tv-commercials en narrowcasting campagnes tot lifestyle en foodfotografie. ‘Met ons zogenoemde Omnichannel Eco Platform bereiken we deze doelen nog sneller en efficiënter. Het Eco Platform brengt alle marketingactiviteiten samen in een workflow. Het platform ondersteunt de automatische opmaak van communicatie uitingen en de on-demand distributie naar alle touchpoints, waaronder de (online) folder, social media en instore materialen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers