Giesbers Communicatie verandert naam in Giesbers Retail
- Food-en-retail
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Sjaak Hoogkamer
Giesbers bestaat 50 jaar en viert dat met een nieuwe naam, propositie en website. Giesbers Retail focust zich op het creëren, produceren en innoveren in retail.
Eddy Giesbers, eigenaar: ‘Ons team is het afgelopen jaar versterkt met digital natives op het gebied van online marketing, creatie en design. Met ruim 100 professionals werken we samen met onze retail klanten aan een gezamenlijk doel: de consument effectief bereiken. Wij doen dit door de consument centraal te zetten.’
Volgens Giesbers wordt gewerkt op basis van data-analyses en social scans om doelstellingen naar activatieconcepten te vertalen. Dat gebeurt met onder meer ‘how-to’ video’s, AR-toolings, tv-commercials en narrowcasting campagnes tot lifestyle en foodfotografie. ‘Met ons zogenoemde Omnichannel Eco Platform bereiken we deze doelen nog sneller en efficiënter. Het Eco Platform brengt alle marketingactiviteiten samen in een workflow. Het platform ondersteunt de automatische opmaak van communicatie uitingen en de on-demand distributie naar alle touchpoints, waaronder de (online) folder, social media en instore materialen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes