Keukenapparatuur met Philips technologie en Hema design-DNA gelanceerd

- Food-en-retail
- 22 nov 2024 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategieInnovatieWinkelen
- 22 nov 2024 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Twee oer-Hollandse merken Hema en Philips hebben de handen ineengeslagen en introduceren samen een collectie van keukenapparaten die uitsluitend bij Hema te koop zijn. 'De betrouwbare en hoogstaande technologie van Philips in combinatie met het design-DNA van Hema resulteerde in deze mooie collectie.'
Voor het design gingen de merken samen op zoek naar de uitstraling: De vormentaal in combinatie met de kleur parelblauw bleek de juiste match. Het resultaat is keukenapparatuur die gezien mag worden op het aanrecht.
'De perfecte match samen'
Hema staat naar eigen zeggen voor betaalbare goede kwaliteit met een uniek herkenbaar design. Philips ontwikkelt al meer dan 130 jaar innovatieve apparaten. Deze collectie kwam tot stand door de kennis, passie en visie van beide merken bij elkaar te brengen. Daarnaast hebben Hema en Philips één groot goed met elkaar gemeen: het alledaagse leven van mensen leuker en beter maken.
'Bij Hema staat betaalbaar design dat langer meegaat centraal, net als onze focus op kwaliteit. Waarbij al onze producten in het teken staan van liefde voor onze klanten. We zijn selectief in de producten die we verkopen en bieden alleen het allerbeste aan. De samenwerking met Philips past uitstekend bij Hema. We hebben veel vertrouwen in het succes van deze nieuwe collectie', zegt Jenny Hermans, Unit director Wonen.
Tijdloos parelblauw in je keuken
Parelblauw geeft een levendige, opgewekt en verfrissende uitstraling aan de keuken. Deze zachte kleur past goed bij zowel lichte als donkere interieurs. Het voegt een stijlvol element toe; waarbij de apparaten compact genoeg zijn om op te bergen in een keukenkastje maar mooi genoeg zijn om op het aanrecht te laten staan. Koken wordt nog leuker en brengt een moment van ontspanning met een glimlach op je gezicht.
'Samenwerken met het Hema-designteam was een inspirerende ervaring. We hebben in onze studio's hard gewerkt om de perfecte collectie samen te stellen. We kozen voor parelblauw: fris, zacht en opvallend. Mooi op ieder aanrecht, of dat nu licht of donker is, en ontspannend voor iedereen', reageert Nicolas Hubert, Global Design Lead Kitchen Core Versuni.
Sinds 1926 zegt Hema te streven naar een beter alledaags leven in een mooiere wereld. De producten en diensten van Hema kenmerken zich door duurzaamheid, goede kwaliteit en een typisch Nederlands ontwerp voor een scherpe prijs. Hema heeft ca. 30.000 eigen producten en diensten, 733 winkels en ruim 17.000 medewerkers, inclusief franchisevestigingen. De collectie is exclusief ontworpen voor en met Hema. Ze bestaat uit een Philips Airfryer, staafmixer, filterkoffiezetapparaat, miniblender, broodrooster, waterkoker, en een Senseo koffiepadapparaat. De collectie is verkrijgbaar vanaf 25 november 2024 in alle Hema-winkels en online op Hema.nl, in Nederland en in alle andere landen waar Hema actief is.
(PvWK | bron & foto's: Hema)
De juice-blender
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Unit director
- kwaliteitsmerken
- Philips
- samenwerking
- Jenny Hermans
- Versuni
- Wonen
- Global Design Lead
- oer-Hollands
- distributie
- Nicolas Hubert
- stretching
- Hema
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management