Groente en fruit voor Linda
- Food-en-retail
- 31 jul 2020 @ 09:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Fondsenwerving
- 31 jul 2020 @ 09:05
- Sjaak Hoogkamer
Albert Heijn doneert € 50.000 in de vorm van cadeaubonnen aan partner LINDA.foundation. Deze waardebonnen gaan naar 1.000 gezinnen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Zij kunnen hiermee extra groente en fruit naar keuze kopen. Het geld werd opgehaald met de liefdevolle ‘frambozenactie’. In de week van 6 juli ging van elk verkocht bakje frambozen een deel van de opbrengst naar LINDA.foundation.
Albert Heijn is vanaf het allereerste begin in 2013 al partner van LINDA.foundation
Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn: ‘Albert Heijn wil beter eten toegankelijk maken voor iedereen: gezond, vers en gevarieerd met lekker veel groente en fruit. Met de cadeaubonnen willen wij gezinnen die het financieel iets moeilijker hebben, hiermee helpen. Bijvoorbeeld om zo extra te kunnen genieten van lekkere verse aardbeien, appels, sperziebonen of broccoli.’
Albert Heijn wil beter eten toegankelijk maken voor iedereen: gezond, vers en gevarieerd met lekker veel groente en fruit.
Linda de Mol: ‘LINDA.foundation maakt voor veel gezinnen in Nederland een groot verschil. Daarvoor zijn we afhankelijk van partners en donateurs. Ik ben dan ook ontzettend blij met dit liefdevolle gebaar van onze partner Albert Heijn. Een volle fruitschaal en een gevulde groentelade is niet voor iedereen vanzelfsprekend, heel fijn om dit voor hen te kunnen doen.’
Albert Heijn is vanaf het allereerste begin in 2013 al partner van LINDA.foundation. De stichting van Linda de Mol geeft arme gezinnen met kinderen een steuntje in de rug en kweekt meer begrip voor de (vaak verborgen) armoede in Nederland. Albert Heijn levert een structurele bijdrage aan de stichting voor de aanschaf van de cadeaukaarten voor boodschappen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing