Aldi helpt consument met opstarten na de vakantie

Aldi helpt consument met opstarten na de vakantie
  • Food-en-retail
  • 19 aug 2022 @ 12:06
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Aldi Nederland richt zich met de nieuwe Net Zo-campagne op de start van het nieuwe schooljaar en de terugkeer naar het werk. De discounter geeft klanten tips, recepten en ‘Extra Volume Voordeel’ aanbiedingen. De omnichannel campagne is vanaf maandag 22 augustus te zien.

In de nieuwe TV-commercial laat de discounter herkenbare momenten zien die staan voor het einde van de vakantie. Denk aan het zetten van de wekker, het inpakken van de schooltas en het vullen van de koelkast en voorraadkasten met alledaagse boodschappen. De keten speelt hierop in met extra aanbiedingen.

Op het nieuwe contentplatform Altijd Aldi worden daarnaast tips en recepten gedeeld die helpen om weer fris en voordelig aan de bak te gaan. Zo kunnen klanten inspiratie opdoen voor lunchideeën of gezonde tussendoortjes. Verder zijn er tips te lezen over hoe je de voorraadkast kan organiseren als een professional en hoe je zorgt voor een snellere ochtendroutine.

Ook op Aldi’s Facebook en Instagram is de nodige kookinspiratie te vinden. Samen met Vet Gezellig Eten worden snel en voordelig de lekkerste maaltijden bereid voor lunch en diner.



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken