Aldi helpt consument met opstarten na de vakantie
- Food-en-retail
- 19 aug 2022 @ 12:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 aug 2022 @ 12:06
- Michiel van Zaane
Aldi Nederland richt zich met de nieuwe Net Zo-campagne op de start van het nieuwe schooljaar en de terugkeer naar het werk. De discounter geeft klanten tips, recepten en ‘Extra Volume Voordeel’ aanbiedingen. De omnichannel campagne is vanaf maandag 22 augustus te zien.
In de nieuwe TV-commercial laat de discounter herkenbare momenten zien die staan voor het einde van de vakantie. Denk aan het zetten van de wekker, het inpakken van de schooltas en het vullen van de koelkast en voorraadkasten met alledaagse boodschappen. De keten speelt hierop in met extra aanbiedingen.
Op het nieuwe contentplatform Altijd Aldi worden daarnaast tips en recepten gedeeld die helpen om weer fris en voordelig aan de bak te gaan. Zo kunnen klanten inspiratie opdoen voor lunchideeën of gezonde tussendoortjes. Verder zijn er tips te lezen over hoe je de voorraadkast kan organiseren als een professional en hoe je zorgt voor een snellere ochtendroutine.
Ook op Aldi’s Facebook en Instagram is de nodige kookinspiratie te vinden. Samen met Vet Gezellig Eten worden snel en voordelig de lekkerste maaltijden bereid voor lunch en diner.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers