Michiel van Zaane

Michiel van Zaane
Werkt Bij: BBP Media
Functie: Allround Redacteur

Biografie

Michiel van Zaane (1969) is in 1996 na wat omzwervingen afgestuurd aan de School voor de Journalistiek in Utrecht. Na een periode van bijna 15 jaar bij Nijgh Periodieken als vak-/eindredacteur en diverse freelance projecten is hij nu actief voor BBP Media voor de titels MarketingTribune, CustomerFirst en Twinkle.

Recente artikelen van Michiel van Zaane

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken