Kidiyo lanceert Kickstarter-campagne om kinderen bij de natuur te brengen

- Content
- 20 nov 2024 @ 08:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 nov 2024 @ 08:02
- Michiel van Zaane
Leerplatform Kidiyo heeft een Kickstarter-campagne gelanceerd met om jonge kinderen te inspireren natuurhelden te worden.
Via educatieve verhalen, interactieve spellen in de Kidiyo app en Avonturenboxen wil Kidiyo kinderen en ouders helpen een band met de natuur op te bouwen en bij te dragen aan een duurzamere toekomst.
In een tijdperk waarin schermen domineren wil Kidiyo kinderen op een interactieve en speelse manier meer leren over de natuur, milieuverantwoordelijkheid en hoe ze positieve impact kunnen maken. Het platform combineert digitale verhalen, uitdagende spellen en doe-activiteiten. Het platform pakt twee uitdagingen tegelijk aan: het stimuleren van gezonde schermtijd voor kinderen én het beschermen van onze planeet. Ze onderscheiden zich door leren en spelen te combineren met een focus op natuurbehoud. De toekomstige Kidiyo-app biedt meer avontuurlijke verhalen en opdrachten die kinderen stimuleren om naar buiten te gaan en hun omgeving te ontdekken. Ouders kunnen via een speciaal ouderportaal de voortgang van hun kinderen volgen en ontvangen tips om samen nieuwe natuurmomenten te beleven.
Beloningen
Kidiyo biedt backers op Kickstarter diverse beloningen, zoals vroege toegang tot de Kidiyo 2.0 app wanneer deze klaar is, prentenboeken en Avonturenboxen. Voor de echte Kidiyo-fans is er een extra optie: samen met Kidiyo je eigen Kidiyo-karakter ontwerpen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- GPCM feestavond nadert 6 november: kom ook!
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

