Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart: “Wat geef jij?”

- Bureaus
- 12 nov 2024 @ 10:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 nov 2024 @ 10:59
- Michiel van Zaane
De VVV Cadeaukaart claimt ‘het domein van geven’ met de nieuw merkcampagne “Wat geef jij?”
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de herkenbare vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?” De door The Others ontwikkelde campagne laat zien dat geven in alle soorten en maten kan – van groot tot klein, en altijd met een persoonlijk tintje.
In het kader van de campagne zijn echte verhalen verzameld. Deze verhalen, zoals een thuishulp die altijd er is en buren die altijd klaarstaan, vormen de kern van de campagne. Het gaat om de kracht van “onverwacht geven”. De campagne is op tv, de socials en online te zien én op straat en in de winkel.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes