Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart: “Wat geef jij?”

- Bureaus
- 12 nov 2024 @ 10:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 nov 2024 @ 10:59
- Michiel van Zaane
De VVV Cadeaukaart claimt ‘het domein van geven’ met de nieuw merkcampagne “Wat geef jij?”
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de herkenbare vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?” De door The Others ontwikkelde campagne laat zien dat geven in alle soorten en maten kan – van groot tot klein, en altijd met een persoonlijk tintje.
In het kader van de campagne zijn echte verhalen verzameld. Deze verhalen, zoals een thuishulp die altijd er is en buren die altijd klaarstaan, vormen de kern van de campagne. Het gaat om de kracht van “onverwacht geven”. De campagne is op tv, de socials en online te zien én op straat en in de winkel.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

