Albert Heijn en 100 jaar Disney
- Food-en-retail
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Disney bestaat 100 jaar en Albert Heijn deelt de feestvreugde met klanten van jong tot oud. In samenwerking met Disney heeft de supermarkt de komende weken allerlei verrassingen in huis.
Klanten van Albert Heijn worden de komende weken voor de 100e verjaardag van Disney op allerlei leuke acties getrakteerd.
Zo kunnen kinderen in het Magische Kookboek allerlei karakters verzamelen uit de Disneyhistorie, kun je met een verspakket zélf de ratatouille maken uit de gelijknamige film en kun je één van de 1001 gouden tickets vinden, waarmee allerlei prijzen worden weggegeven. Ook bij Ilse thuis komt Disney langs, zie hieronder de tv-spot.
‘We zijn blij dat we voor dit bijzondere moment voor Disney echt iets magisch kunnen neerzetten,’ aldus Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. ‘Wie is er niet opgegroeid met Disney en met Albert Heijn? De verbindende kracht van eten maakt van deze verjaardag iets moois voor onze klanten en ik vind het ontzettend bijzonder dat we als Albert Heijn dit feest samen met Disney kunnen vieren.’
Tijdens de campagne kunnen klanten Het Magische Kookboek kopen en krijgen klanten per €10,- boodschappen vier stickers voor het Magische Kookboek om Disneykarakters mee te sparen. Albert Heijn en Disney werken al jarenlang samen: de eerste Disneyweken vonden plaats in 2003. De huidige campagne loopt van maandag 11 september tot vrijdag 1 oktober.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers