Albert Heijn en 100 jaar Disney
- Food-en-retail
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Disney bestaat 100 jaar en Albert Heijn deelt de feestvreugde met klanten van jong tot oud. In samenwerking met Disney heeft de supermarkt de komende weken allerlei verrassingen in huis.
Klanten van Albert Heijn worden de komende weken voor de 100e verjaardag van Disney op allerlei leuke acties getrakteerd.
Zo kunnen kinderen in het Magische Kookboek allerlei karakters verzamelen uit de Disneyhistorie, kun je met een verspakket zélf de ratatouille maken uit de gelijknamige film en kun je één van de 1001 gouden tickets vinden, waarmee allerlei prijzen worden weggegeven. Ook bij Ilse thuis komt Disney langs, zie hieronder de tv-spot.
‘We zijn blij dat we voor dit bijzondere moment voor Disney echt iets magisch kunnen neerzetten,’ aldus Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. ‘Wie is er niet opgegroeid met Disney en met Albert Heijn? De verbindende kracht van eten maakt van deze verjaardag iets moois voor onze klanten en ik vind het ontzettend bijzonder dat we als Albert Heijn dit feest samen met Disney kunnen vieren.’
Tijdens de campagne kunnen klanten Het Magische Kookboek kopen en krijgen klanten per €10,- boodschappen vier stickers voor het Magische Kookboek om Disneykarakters mee te sparen. Albert Heijn en Disney werken al jarenlang samen: de eerste Disneyweken vonden plaats in 2003. De huidige campagne loopt van maandag 11 september tot vrijdag 1 oktober.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




