Albert Heijn en 100 jaar Disney
- Food-en-retail
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 sep 2023 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Disney bestaat 100 jaar en Albert Heijn deelt de feestvreugde met klanten van jong tot oud. In samenwerking met Disney heeft de supermarkt de komende weken allerlei verrassingen in huis.
Klanten van Albert Heijn worden de komende weken voor de 100e verjaardag van Disney op allerlei leuke acties getrakteerd.
Zo kunnen kinderen in het Magische Kookboek allerlei karakters verzamelen uit de Disneyhistorie, kun je met een verspakket zélf de ratatouille maken uit de gelijknamige film en kun je één van de 1001 gouden tickets vinden, waarmee allerlei prijzen worden weggegeven. Ook bij Ilse thuis komt Disney langs, zie hieronder de tv-spot.
‘We zijn blij dat we voor dit bijzondere moment voor Disney echt iets magisch kunnen neerzetten,’ aldus Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. ‘Wie is er niet opgegroeid met Disney en met Albert Heijn? De verbindende kracht van eten maakt van deze verjaardag iets moois voor onze klanten en ik vind het ontzettend bijzonder dat we als Albert Heijn dit feest samen met Disney kunnen vieren.’
Tijdens de campagne kunnen klanten Het Magische Kookboek kopen en krijgen klanten per €10,- boodschappen vier stickers voor het Magische Kookboek om Disneykarakters mee te sparen. Albert Heijn en Disney werken al jarenlang samen: de eerste Disneyweken vonden plaats in 2003. De huidige campagne loopt van maandag 11 september tot vrijdag 1 oktober.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




