Zeeman: doneer je gratis damesslip

- Food-en-retail
- 21 jun 2024 @ 10:11
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2024 @ 10:11
- Michiel van Zaane
Omdat winkelketen Zeeman vindt dat nieuw ondergoed beschikbaar moet zijn voor iedereen, geeft het merk een nieuwe betekenis aan de 3+1 gratis actie: je kunt de gratis slip houden óf doneren aan een goed doel.
Voor deze campagne kiezen de Zeeman-winkels per regio een goed doel om mee samen te werken. Zo zorgen ze dat alle gedoneerde slips terecht komen bij mensen die deze goed kunnen gebruiken. Goede doelen ontvangen vaak weinig (nieuw) ondergoed. Met deze campagne wil Zeeman hier een verschil in maken. Het doel wordt per regio gekozen. Dit kunnen regionale maar ook landelijke goede doelen zijn, zoals kledingbanken en opvangcentra.
De +1 campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade, lead agency van Zeeman. De campagne start op vrijdag 21 juni in de middag: 15 uur (online) en later die dag ook de commercial.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




