Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola verlengen samenwerking

- Food-en-retail
- 24 mrt 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verlengen en versterken hun samenwerking voor de komende jaren. Een bijzonder verbond: al ruim 30 jaar is Coca-Cola de officiële frisdrankpartner van Jaarbeurs.
Bezoekers van Jaarbeurs kunnen de komende jaren opnieuw genieten van een uitgebreid frisdrankenassortiment op onder andere de Vakantiebeurs, KreaDoe, MotorBeurs Utrecht, tijdens vergaderingen, in de diverse restaurants van Jaarbeurs en tijdens de theatervoorstellingen en congressen in het Beatrix Theater.
Een optimale gastbeleving
De samenwerking tussen CCEP en Jaarbeurs gaat verder dan het leveren en afnemen van frisdranken en water. Het draait om het aanbieden van iconische merken die zorgen voor het juiste drankje op het juiste moment tijdens de verscheidenheid aan evenementen die bij Jaarbeurs plaatsvinden. Met de vernieuwde samenwerking leggen beide partijen de basis voor een toekomst vol vernieuwing, beleving en onvergetelijke momenten voor bezoekers van Jaarbeurs.
Jochem Schut, head of hospitality Koninklijke Jaarbeurs: 'Ik ben verheugd om onze bruisende samenwerking met Coca-Cola voort te zetten. Met impactvolle initiatieven en verrassende innovaties die bijdragen aan een betere toekomst, ontwikkelen we samen de horeca bij Jaarbeurs om een optimale gastbeleving te garanderen.'
Jeroen van Vliet, country director van CCEP: 'Jaarbeurs brengt in het kloppende hart van Utrecht mensen samen op zowel grote als kleine bijeenkomsten. We zijn blij dat we onze jarenlange samenwerking wederom voortzetten en kijken ernaar uit deze momenten met de drankjes van Coca-Cola te verfrissen.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Beatrix Theater
- Jochem Schut
- verbond
- CCEP
- merk
- Koninklijke Jaarbeurs
- Atlanta
- coke
- KreaDoe
- 30 jaar
- Coca-Cola
- MotorBeurs Utrecht
- Coca-Cola Europacific Partners
- Vakantiebeurs
- Jeroen van Vliet
- frisdrank
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers