Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola verlengen samenwerking

- Food-en-retail
- 24 mrt 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verlengen en versterken hun samenwerking voor de komende jaren. Een bijzonder verbond: al ruim 30 jaar is Coca-Cola de officiële frisdrankpartner van Jaarbeurs.
Bezoekers van Jaarbeurs kunnen de komende jaren opnieuw genieten van een uitgebreid frisdrankenassortiment op onder andere de Vakantiebeurs, KreaDoe, MotorBeurs Utrecht, tijdens vergaderingen, in de diverse restaurants van Jaarbeurs en tijdens de theatervoorstellingen en congressen in het Beatrix Theater.
Een optimale gastbeleving
De samenwerking tussen CCEP en Jaarbeurs gaat verder dan het leveren en afnemen van frisdranken en water. Het draait om het aanbieden van iconische merken die zorgen voor het juiste drankje op het juiste moment tijdens de verscheidenheid aan evenementen die bij Jaarbeurs plaatsvinden. Met de vernieuwde samenwerking leggen beide partijen de basis voor een toekomst vol vernieuwing, beleving en onvergetelijke momenten voor bezoekers van Jaarbeurs.
Jochem Schut, head of hospitality Koninklijke Jaarbeurs: 'Ik ben verheugd om onze bruisende samenwerking met Coca-Cola voort te zetten. Met impactvolle initiatieven en verrassende innovaties die bijdragen aan een betere toekomst, ontwikkelen we samen de horeca bij Jaarbeurs om een optimale gastbeleving te garanderen.'
Jeroen van Vliet, country director van CCEP: 'Jaarbeurs brengt in het kloppende hart van Utrecht mensen samen op zowel grote als kleine bijeenkomsten. We zijn blij dat we onze jarenlange samenwerking wederom voortzetten en kijken ernaar uit deze momenten met de drankjes van Coca-Cola te verfrissen.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Koninklijke Jaarbeurs
- KreaDoe
- 30 jaar
- Jeroen van Vliet
- Coca-Cola Europacific Partners
- Jochem Schut
- CCEP
- Atlanta
- Beatrix Theater
- merk
- MotorBeurs Utrecht
- verbond
- Coca-Cola
- frisdrank
- coke
- Vakantiebeurs
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
- No Waste Army wil met actie 261.000 kilo groenten redden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar21-04-2025
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management