Commercieel directeur Marc Albert vertrekt bij TMG
- Media
- 16 apr 2015 @ 13:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPrintJournalistiek
- 16 apr 2015 @ 13:06
- Redactie Media
Commercieel directeur Marc Albert van Telegraaf Media Groep heeft besloten om het mediabedrijf per 1 mei te verlaten. De visie van Albert en TMG komen niet langer overeen, waarna 'in goed overleg' is besloten om afscheid te nemen.
Dit heeft een woordvoerder van TMG verklaard tegenover ABM Financial News. Zelf meldt Albert op zijn LinkedIn-profiel dat hij 'beschikbaar is voor een nieuwe uitdaging'.
Momenteel snoeit TMG fors in het management. De lijst met vertrekkende directeuren wordt steeds langer: Axel Vogel (salesmanager video bij Commercie Landelijke Media), Bart Mouter (Manager Marketing Partnerships), Simon de Best (salesmanager Metro), Jayne Forrester (commercieel directeur TMG Landelijke Media) en de directeuren Frank Volmer en Tim de Klein. En dan vertrokken er het afgelopen jaar al meer verantwoordelijke managers.
Nu is dus Marc Albert het nieuwste slachtoffer van de dadendrang van TMG-topman Geert-Jan van der Snoek, die een radicale reorganisatie heeft ingezet. Het is echter de vraag of de bijltjesdagen aan de Basisweg daarmee voorbij zijn.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- commercieel directeur
- Marc Albert
- Geert-Jan van der Snoek
- sanering
- TMG
- Telegraaf Media Groep
- vertrek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes