Commercieel directeur Marc Albert vertrekt bij TMG

- Media
- 16 apr 2015 @ 13:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPrintJournalistiek
- 16 apr 2015 @ 13:06
- Redactie Media
Commercieel directeur Marc Albert van Telegraaf Media Groep heeft besloten om het mediabedrijf per 1 mei te verlaten. De visie van Albert en TMG komen niet langer overeen, waarna 'in goed overleg' is besloten om afscheid te nemen.
Dit heeft een woordvoerder van TMG verklaard tegenover ABM Financial News. Zelf meldt Albert op zijn LinkedIn-profiel dat hij 'beschikbaar is voor een nieuwe uitdaging'.
Momenteel snoeit TMG fors in het management. De lijst met vertrekkende directeuren wordt steeds langer: Axel Vogel (salesmanager video bij Commercie Landelijke Media), Bart Mouter (Manager Marketing Partnerships), Simon de Best (salesmanager Metro), Jayne Forrester (commercieel directeur TMG Landelijke Media) en de directeuren Frank Volmer en Tim de Klein. En dan vertrokken er het afgelopen jaar al meer verantwoordelijke managers.
Nu is dus Marc Albert het nieuwste slachtoffer van de dadendrang van TMG-topman Geert-Jan van der Snoek, die een radicale reorganisatie heeft ingezet. Het is echter de vraag of de bijltjesdagen aan de Basisweg daarmee voorbij zijn.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- vertrek
- commercieel directeur
- TMG
- sanering
- Marc Albert
- Telegraaf Media Groep
- Geert-Jan van der Snoek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- 90% Nederlanders kijkt live TV programma's
- Vernieuwd Mediamuseum Beeld & Geluid opent deuren
- Eerste luistercijfers NMO Luisteronderzoek via nieuwe...
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day