Vogue Nederland benoemt Yeliz Çiçek tot hoofdredacteur
- Media
- 15 nov 2021 @ 11:21
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 nov 2021 @ 11:21
- Michiel van Zaane
Vogue Nederland heeft van Yeliz ÇiÇek benoemt als hoofdredacteur. Yeliz vertegenwoordigt daarmee de Nederlandse editie, die begin 2022 op digitale en sociale platforms wordt geherlanceerd, gevolgd door het eerste gedrukte nummer in februari volgend jaar.
Dit is het eerste nummer dat wordt gepubliceerd onder de nieuwe licentieovereenkomst van Vogue Nederland tussen Condé Nast, Bloom Publishing en Linda.
'Vogue Nederland staat voor mij voor vrijheid, creativiteit en verbinding. Mijn visie is om die waarden tot uiting te brengen door prachtige producties te maken voor een brede waaier aan platforms: print, digitaal, social media, video en meer. De invloed van mode beperkt zich niet tot onze garderobe. Ik kijk ernaar uit om onderwerpen als duurzaamheid, inclusiviteit en empowerment te intregreren in het geheel,' aldus Yeliz.
Yeliz kan bogen op een lange carrière in de modejournalistiek en werkte eerder voor Marie Claire, Glamour en Linda.meiden. Recent bekleedde ze de rol van hoofdredacteur van Linda.meiden, het grootste tijdschrift voor millennial-vrouwen in Nederland. Met Yeliz aan het roer wil Vogue Nederland nieuw talent over het voetlicht brengen, dat samen met gerenommeerde (mode)journalisten de meest getalenteerde creatieven van Nederland in de schijnwerpers gaan zetten. Het doel is al het moois dat Nederland en de internationale modewereld te bieden hebben, op niveau te presenteren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes