Vogue Nederland benoemt Yeliz Çiçek tot hoofdredacteur
- Media
- 15 nov 2021 @ 11:21
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 nov 2021 @ 11:21
- Michiel van Zaane
Vogue Nederland heeft van Yeliz ÇiÇek benoemt als hoofdredacteur. Yeliz vertegenwoordigt daarmee de Nederlandse editie, die begin 2022 op digitale en sociale platforms wordt geherlanceerd, gevolgd door het eerste gedrukte nummer in februari volgend jaar.
Dit is het eerste nummer dat wordt gepubliceerd onder de nieuwe licentieovereenkomst van Vogue Nederland tussen Condé Nast, Bloom Publishing en Linda.
'Vogue Nederland staat voor mij voor vrijheid, creativiteit en verbinding. Mijn visie is om die waarden tot uiting te brengen door prachtige producties te maken voor een brede waaier aan platforms: print, digitaal, social media, video en meer. De invloed van mode beperkt zich niet tot onze garderobe. Ik kijk ernaar uit om onderwerpen als duurzaamheid, inclusiviteit en empowerment te intregreren in het geheel,' aldus Yeliz.
Yeliz kan bogen op een lange carrière in de modejournalistiek en werkte eerder voor Marie Claire, Glamour en Linda.meiden. Recent bekleedde ze de rol van hoofdredacteur van Linda.meiden, het grootste tijdschrift voor millennial-vrouwen in Nederland. Met Yeliz aan het roer wil Vogue Nederland nieuw talent over het voetlicht brengen, dat samen met gerenommeerde (mode)journalisten de meest getalenteerde creatieven van Nederland in de schijnwerpers gaan zetten. Het doel is al het moois dat Nederland en de internationale modewereld te bieden hebben, op niveau te presenteren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing