Vogue Nederland benoemt Yeliz Çiçek tot hoofdredacteur

Vogue Nederland benoemt Yeliz Çiçek tot hoofdredacteur
  • Media
  • 15 nov 2021 @ 11:21
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vogue Nederland heeft van Yeliz ÇiÇek benoemt als hoofdredacteur. Yeliz vertegenwoordigt daarmee de Nederlandse editie, die begin 2022 op digitale en sociale platforms wordt geherlanceerd, gevolgd door het eerste gedrukte nummer in februari volgend jaar.

Dit is het eerste nummer dat wordt gepubliceerd onder de nieuwe licentieovereenkomst van Vogue Nederland tussen Condé Nast, Bloom Publishing en Linda.

'Vogue Nederland staat voor mij voor vrijheid, creativiteit en verbinding. Mijn visie is om die waarden tot uiting te brengen door prachtige producties te maken voor een brede waaier aan platforms: print, digitaal, social media, video en meer. De invloed van mode beperkt zich niet tot onze garderobe. Ik kijk ernaar uit om onderwerpen als duurzaamheid, inclusiviteit en empowerment te intregreren in het geheel,' aldus Yeliz.

Yeliz kan bogen op een lange carrière in de modejournalistiek en werkte eerder voor Marie Claire, Glamour en Linda.meiden. Recent bekleedde ze de rol van hoofdredacteur van Linda.meiden, het grootste tijdschrift voor millennial-vrouwen in Nederland. Met Yeliz aan het roer wil Vogue Nederland nieuw talent over het voetlicht brengen, dat samen met gerenommeerde (mode)journalisten de meest getalenteerde creatieven van Nederland in de schijnwerpers gaan zetten. Het doel is al het moois dat Nederland en de internationale modewereld te bieden hebben, op niveau te presenteren.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken