JCDecaux breidt bereik uit met regio Eindhoven

  • Media
  • 15 dec 2021 @ 14:11
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

JCDecaux heeft de aanbesteding voor 16 grootformaat digitale displays langs wegen in Eindhoven gewonnen. Vanaf september 2022 maken deze deel uit van het nationale netwerk.

In de vijfde stad van Nederland, en de derde economische regio (Brainport Eindhoven), kan straks een groot publiek bereikt worden met Digitale Out Of Home (DOOH) campagnes. Daarmee breidt het bedrijf haar bereik uit met ruim 16%, tot 3,5 miljoen (in de commerciële doelgroep Nederlanders 15+).

De uitbreiding van het digitale netwerk biedt het bedrijf de mogelijkheid om de digitalisering van buitenreclame door te zetten. Dankzij de nieuwste technologieën kunnen adverteerders inspelen op de actualiteit en heel nauwkeurig specifieke doelgroepen bereiken.

De displays zullen op hernieuwbare energie gaan draaien. JCDecaux gaat daarnaast bezoekers informeren, onder andere over verkeersstromen in de stad, om zo de bereikbaarheid te vergroten. Dankzij deze innovaties bouwen we mee aan een duurzame publieke ruimte.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken