Weinig verschuivingen luistercijfers radio
- Media
- 21 jun 2022 @ 10:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2022 @ 10:09
- Michiel van Zaane
In de periode april en mei 2022 zijn weinig verschuivingen te zien in de luistercijfers van de Nederlandse radiocijfers vergeleken met de vorige periode. NPO Radio 2 bleef het meest beluisterde station, gevolgd door Qmusic.
De rapportage, uitgevoerd in opdracht van de Stichting Nationaal Luister Onderzoek, is gebaseerd op een landelijk steekproef van 8.535 respondenten van 10 jaar en ouder. De gemiddelde luistertijd is in de periode april en mei 2 uur en 24 minuten per dag (vorige periode: 2 uur en 28 minuten). De gemiddelde luistertijd van de luisteraars is 4 uur en 0 minuten (vorige periode: 4 uur en 3 minuten).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes