Weinig verschuivingen luistercijfers radio
- Media
- 21 jun 2022 @ 10:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2022 @ 10:09
- Michiel van Zaane
In de periode april en mei 2022 zijn weinig verschuivingen te zien in de luistercijfers van de Nederlandse radiocijfers vergeleken met de vorige periode. NPO Radio 2 bleef het meest beluisterde station, gevolgd door Qmusic.
De rapportage, uitgevoerd in opdracht van de Stichting Nationaal Luister Onderzoek, is gebaseerd op een landelijk steekproef van 8.535 respondenten van 10 jaar en ouder. De gemiddelde luistertijd is in de periode april en mei 2 uur en 24 minuten per dag (vorige periode: 2 uur en 28 minuten). De gemiddelde luistertijd van de luisteraars is 4 uur en 0 minuten (vorige periode: 4 uur en 3 minuten).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management