Twitter lanceert Location Spotlight
- Media
- 8 aug 2022 @ 09:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 aug 2022 @ 09:54
- Sjaak Hoogkamer
Het afgelopen jaar heeft Twitter een verzameling gratis te gebruiken basisproducten ontwikkeld voor professionals. Twitter stelt nu ook Location Spotlight beschikbaar.
Met Location Spotlight kunnen professionals met fysieke bedrijfslocaties hun adres, openingstijden en aanvullende contactinformatie weergeven, zodat klanten hen kunnen bereiken via telefoon, sms, e-mail of Twitter Direct Message.
Door gebruik te maken van Google Maps, geeft de nieuwe dienst bovendien de mogelijkheid om een kaart van de bedrijfslocatie toe te voegen. Klanten kunnen dan op de kaart klikken voor een routebeschrijving om erheen te navigeren.
Twitter heeft onlangs nog meer mogelijkheden geïntroduceerd:
• Professional Home: Dit is een gecentraliseerde hub voor professionele ervaring. Voor het eerst zullen professionals toegang hebben tot een startpagina om hun prestaties te volgen, productaanbiedingen te ontdekken, extra bronnen te vinden en prestaties te verbeteren. Professional Home zal beschikbaar worden voor alle professionals wereldwijd. Dit zal in de komende weken gebeuren met extra updates en iteraties gedurende het jaar.
• Meer Profiel Spotlights: Twitter is van plan om dit jaar een aantal extra profiel spotlights te testen en te lanceren. Met als functie om een breder publiek van professionals beter van dienst te zijn.
• Nieuwe Taking Care of Business Workshopreeks: Vanaf deze maand biedt Twitter een maandelijkse, live online workshopreeks aan, gecreëerd door Twitter Flight School, genaamd "Taking Care of Business”. De reeks is ontworpen om professionals die net beginnen met Twitter te helpen een beter begrip te krijgen van de nieuwste producten en aanbiedingen die beschikbaar zijn op het platform, of gewoon een opfrisser nodig hebben over hoe ze Twitter kunnen gebruiken om hun bedrijf te laten groeien.
• Nieuwe On-Demand Cursussen op Twitter Flight School: Naast de live webinars, zal Twitter in augustus tien cursussen op Twitter Flight School uitrollen. Deze zullen verschillende onderwerpen behandelen over hoe je optimaal Twitter kan gebruiken om klanten tot aankoop te zetten. Deze cursussen zullen speciaal ontworpen zijn voor kleine tot middelgrote bedrijven.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers