Nienke Plas verlengt bij Talpa
- Media
- 6 okt 2022 @ 11:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2022 @ 11:43
- Sjaak Hoogkamer
Talpa Social en Nienke Plas blijven nog zeker 2 jaar samenwerken voor de exploitatie van haar online kanalen. Per oktober verlengt het multitalent exclusief bij de online tak van Talpa Network.
Daarmee wordt de intensieve samenwerking van de afgelopen jaren voortgezet.
Plas staat als presentatrice, actrice, comedian, zangeres en online maker volgens Talpa ‘bekend om haar hilarische en goudeerlijke video’s. De afgelopen jaren maakte ze succesvolle en creatieve content voor merken als vanHaren, Coca Cola en Staatsloterij.’
Plas over de verlenging: ‘Afgelopen jaren heel prettig met Talpa Social samengewerkt en leuke campagnes voor verschillende merken gemaakt. Het is een feestje om dit voort te zetten en samen nog meer typische Nienke content te gaan maken!’
Ze gaat verder met de exclusieve samenwerkingsvorm die Talpa Social biedt aan social talenten. Door een dergelijke samenwerking krijgen social talenten volgens Talpa ‘een solide business partner en kansen om zich breder te ontwikkelen binnen Talpa Network.’ Zij ontvangen structurele ondersteuning op het gebied van online strategie, branding en creatie. Alle online commerciële samenwerkingen worden opgepakt en begeleid vanuit Talpa Media Solutions.
Allard Ruyl, CEO van Talpa Media Solutions: ‘We zijn heel blij dat we nog twee jaar met Nienke mooie samenwerkingen met adverteerders kunnen aangaan. Ze heeft bijvoorbeeld vanHaren echt een gezicht gegeven met de ludieke campagne ‘In haar schoenen’. Ik kijk uit naar nog meer van dit soort creatieve campagnes die gaan van tv en radio tot print, online en social, kortom, het netwerkeffect van Talpa Network.’
Talpa Social vertegenwoordigt StukTV, Nieuwe Gasten, TV 538, Gio Latooy, Marije Zuurveld, Iris Enthoven en vele anderen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing