Skoda voor 15e keer officieel partner en autoleverancier Tour de France
- Sponsoring
- 3 jul 2018 @ 16:29
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 3 jul 2018 @ 16:29
- Redactie Online
Skoda is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.
In de Tour-karavaan is Skoda vanaf 7 juli aanstaande maximaal vertegenwoordigd met 250 organisatie- en begeleidingsauto’s. Daarnaast is het logo van Skoda tijdens de drie koersweken prominent zichtbaar op de groene trui. Voor het vierde jaar op rij reikt Skoda die dagelijks uit aan de beste sprinter van de dag. Bovendien krijgt het merk elke etappe maximale aandacht bij de finish en werkt het merk opnieuw nauw samen met het dagelijkse Nederlandse tv-programma Tour du Jour.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management