Skoda voor 15e keer officieel partner en autoleverancier Tour de France
- Sponsoring
- 3 jul 2018 @ 16:29
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 3 jul 2018 @ 16:29
- Redactie Online
Skoda is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.
In de Tour-karavaan is Skoda vanaf 7 juli aanstaande maximaal vertegenwoordigd met 250 organisatie- en begeleidingsauto’s. Daarnaast is het logo van Skoda tijdens de drie koersweken prominent zichtbaar op de groene trui. Voor het vierde jaar op rij reikt Skoda die dagelijks uit aan de beste sprinter van de dag. Bovendien krijgt het merk elke etappe maximale aandacht bij de finish en werkt het merk opnieuw nauw samen met het dagelijkse Nederlandse tv-programma Tour du Jour.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing