Skoda voor 15e keer officieel partner en autoleverancier Tour de France

Skoda voor 15e keer officieel partner en autoleverancier Tour de France
  • Sponsoring
  • 3 jul 2018 @ 16:29
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Skoda is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.

In de Tour-karavaan is Skoda vanaf 7 juli aanstaande maximaal vertegenwoordigd met 250 organisatie- en begeleidingsauto’s. Daarnaast is het logo van Skoda tijdens de drie koersweken prominent zichtbaar op de groene trui. Voor het vierde jaar op rij reikt Skoda die dagelijks uit aan de beste sprinter van de dag. Bovendien krijgt het merk elke etappe maximale aandacht bij de finish en werkt het merk opnieuw nauw samen met het dagelijkse Nederlandse tv-programma Tour du Jour.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken