Grolsch nu ook naamsponsor van Gouden Kalveren Gala
- Sponsoring
- 13 aug 2019 @ 10:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - FilmBioscoopSponsorshipKunst & Cultuur
- 13 aug 2019 @ 10:29
- Jeroen Mirck
Biermerk Grolsch en het Nederlands Film Festival breiden hun driejarige samenwerking uit. Grolsch verbindt dit jaar voor het eerst haar naam aan het Gouden Kalveren Gala.
Het Gouden Kalf, de grote prijs van de Nederlandse film, wordt sinds de eerste editie van het Nederlands Film Festival in 1981 jaarlijks tijdens het gala uitgereikt aan onder meer de beste Nederlandse filmmakers, scenarioschrijvers, producenten, acteurs en actrices.
Melanie Koning, marketingmanager van Grolsch: 'Grolsch omarmt het filmdomein al vele jaren, omdat dit goed aansluit bij het vakmanschap en het karakter van Grolsch. Dit komt allemaal samen tijdens het Gouden Kalveren Gala, waar de Nederlandse film en Nederlandse filmmakers de waardering voor hun vakmanschap ontvangen. Het Grolsch Gouden Kalveren Gala is daarom een logische stap in de samenwerking met het NFF.'
'Logisch sponsorship'
Silvia van der Heiden, algemeen directeur van het Nederlands Film Festival: 'Grolsch en film zijn al jarenlang een logische combinatie. Ik ben dan ook bijzonder blij dat Grolsch met het sponsorship van het Gouden Kalveren Gala de uitreiking van de meest prestigieuze film, televisie en interactive prijzen mede mogelijk maakt.'
Het 39e Nederlands Film Festival vindt plaats van vrijdag 27 september tot aan zaterdag 5 oktober 2019. Op vrijdag 4 oktober worden de Gouden Kalveren uitgereikt.
Het sponsorship is extra interessant doordat het NFF ook op andere momenten in 2019 op verschillende plekken uitpakt met samenwerkingen, zoals de Nederlandse Filmnacht en twee keer per jaar bij speciale voorpremières tijdens Hollands Nieuwste in samenwerking met Pathé en BankGiro Loterij. Voor alle film-, tv- en video-professionals is er vier keer per jaar NFF Extended, georganiseerd met veel partijen uit de sector.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers