Grolsch nu ook naamsponsor van Gouden Kalveren Gala

Grolsch nu ook naamsponsor van Gouden Kalveren Gala
  • Sponsoring
  • 13 aug 2019 @ 10:29
  • 15339 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FilmBioscoopSponsorshipKunst & Cultuur

Biermerk Grolsch en het Nederlands Film Festival breiden hun driejarige samenwerking uit. Grolsch verbindt dit jaar voor het eerst haar naam aan het Gouden Kalveren Gala.

Het Gouden Kalf, de grote prijs van de Nederlandse film, wordt sinds de eerste editie van het Nederlands Film Festival in 1981 jaarlijks tijdens het gala uitgereikt aan onder meer de beste Nederlandse filmmakers, scenarioschrijvers, producenten, acteurs en actrices.

Melanie Koning, marketingmanager van Grolsch: 'Grolsch omarmt het filmdomein al vele jaren, omdat dit goed aansluit bij het vakmanschap en het karakter van Grolsch. Dit komt allemaal samen tijdens het Gouden Kalveren Gala, waar de Nederlandse film en Nederlandse filmmakers de waardering voor hun vakmanschap ontvangen. Het Grolsch Gouden Kalveren Gala is daarom een logische stap in de samenwerking met het NFF.'

'Logisch sponsorship'

Silvia van der Heiden, algemeen directeur van het Nederlands Film Festival: 'Grolsch en film zijn al jarenlang een logische combinatie. Ik ben dan ook bijzonder blij dat Grolsch met het sponsorship van het Gouden Kalveren Gala de uitreiking van de meest prestigieuze film, televisie en interactive prijzen mede mogelijk maakt.'

Het 39e Nederlands Film Festival vindt plaats van vrijdag 27 september tot aan zaterdag 5 oktober 2019. Op vrijdag 4 oktober worden de Gouden Kalveren uitgereikt.

Het sponsorship is extra interessant doordat het NFF ook op andere momenten in 2019 op verschillende plekken uitpakt met samenwerkingen, zoals de Nederlandse Filmnacht en twee keer per jaar bij speciale voorpremières tijdens Hollands Nieuwste in samenwerking met Pathé en BankGiro Loterij. Voor alle film-, tv- en video-professionals is er vier keer per jaar NFF Extended, georganiseerd met veel partijen uit de sector.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken