Engie blijft Eye trouw als hoofdsponsor
- Sponsoring
- 1 okt 2020 @ 08:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Kunst & Cultuur
- 1 okt 2020 @ 08:58
- Sjaak Hoogkamer
Engie is sinds 2017 hoofdsponsor van filmmuseum Eye in Amsterdam. De energieleverancier plakt daar nog een jaar aan vast.
Voor de wijk Overhoeks in Amsterdam-Noord en vestigingsplek van Eye Filmmuseum realiseerde Engie de duurzame energievoorziening, onder meer door een bodemenergie-opslagsysteem (WKO). Engie en Eye zetten zich naar eigen zeggen samen in voor de duurzame gebiedsontwikkeling van Overhoeks en omgeving.
Engie wil graag juist in deze uitdagende tijd het partnership met Eye in stand houden
Guido Frenken, Executive Committtee Engie Nederland:´Voor veel mensen, voor veel bedrijven en ook voor veel culturele instellingen loopt 2020 heel anders dan verwacht bij de start van het jaar. Engie wil graag juist in deze uitdagende tijd het partnership met Eye in stand houden en samen met de medewerkers en klanten van Eye en ENGIE op soms geheel nieuwe manieren blijven kijken naar film, duurzaamheid en educatie.’
Vrienden
Sandra den Hamer, directeur Eye Filmmuseum: ‘Wij zijn enorm blij met de verlenging van het partnership. Al voor de opening van het museumgebouw werkten we nauw samen op het gebied van energievoorzieningen. Volgend jaar zijn we al voor het vijfde jaar trotse partners. Met Engie aan onze zijde kijken we uit naar de viering van het 75-jarig bestaan van het Filmmuseum in 2021. Vrienden ben je in goede en slechte tijden en zij bewijzen met deze verlenging een echte vriend van Eye te zijn. Ook is Engie voor ons een inspirerende partner op het gebied van innovatie, klimaat en duurzaamheid, vooral natuurlijk waar het gaat om het beheer, behoud en ontsluiting van het Nederlands filmisch erfgoed.´
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing