Engie blijft Eye trouw als hoofdsponsor

Engie blijft Eye trouw als hoofdsponsor
  • Sponsoring
  • 1 okt 2020 @ 08:58
  • 13019 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Engie is sinds 2017 hoofdsponsor van filmmuseum Eye in Amsterdam. De energieleverancier plakt daar nog een jaar aan vast.

Voor de wijk Overhoeks in Amsterdam-Noord en vestigingsplek van Eye Filmmuseum realiseerde Engie de duurzame energievoorziening, onder meer door een bodemenergie-opslagsysteem (WKO). Engie en Eye zetten zich naar eigen zeggen samen in voor de duurzame gebiedsontwikkeling van Overhoeks en omgeving.

Engie wil graag juist in deze uitdagende tijd het partnership met Eye in stand houden

Guido Frenken, Executive Committtee Engie Nederland:´Voor veel mensen, voor veel bedrijven en ook voor veel culturele instellingen loopt 2020 heel anders dan verwacht bij de start van het jaar. Engie wil graag juist in deze uitdagende tijd het partnership met Eye in stand houden en samen met de medewerkers en klanten van Eye en ENGIE op soms geheel nieuwe manieren blijven kijken naar film, duurzaamheid en educatie.’

Vrienden

Sandra den Hamer, directeur Eye Filmmuseum: ‘Wij zijn enorm blij met de verlenging van het partnership. Al voor de opening van het museumgebouw werkten we nauw samen op het gebied van energievoorzieningen. Volgend jaar zijn we al voor het vijfde jaar trotse partners. Met Engie aan onze zijde kijken we uit naar de viering van het 75-jarig bestaan van het Filmmuseum in 2021. Vrienden ben je in goede en slechte tijden en zij bewijzen met deze verlenging een echte vriend van Eye te zijn. Ook is Engie voor ons een inspirerende partner op het gebied van innovatie, klimaat en duurzaamheid, vooral natuurlijk waar het gaat om het beheer, behoud en ontsluiting van het Nederlands filmisch erfgoed.´

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken