Recordbedrag sportevenement Ronald McDonald Kinderfonds

  • Sponsoring
  • 28 jun 2021 @ 10:12
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

De HomeRide, HomeRun en HomeWalk, de landelijke sponsorevenementen van het Ronald McDonald Kinderfonds, waar McDonald’s de hoofdsponsor is, hebben zaterdag 26 juni een recordbedrag van 1.520.296 euro opgeleverd.

Presentator Jan Versteegh, ambassadeur van het Kinderfonds, gaf zaterdag startschot bij Ronald McDonald Huis Emma Amsterdam. Samen met Ronald McDonald heeft hij ook het ingezamelde bedrag onthuld. Tegelijk met acteur Leo Alkemade, die samen met zijn zoon vertrok vanuit zijn woonplaats Tilburg, fietste Versteegh naar Ronald McDonald Huis Utrecht. Net als alle andere deelnemers legden Versteegh en Alkemade een eigen route af. Dit jaar waren de sportieve evenementen namelijk in een bijzondere @Home-vorm in verband met de coronamaatregelen.

Families bij elkaar houden

Erwin Dito, managing director van McDonald’s Nederland en deelnemer aan de HomeRide, is trots op alle deelnemers: ‘Je familie dichtbij lijkt zo vanzelfsprekend, tot er opeens iets gebeurt waardoor alles anders is en je kind ernstig ziek in het ziekenhuis ligt. Het is geweldig dat zoveel mensen voor deze families een verschil willen maken door op deze sportieve manier geld op te halen. We zien het als een voorrecht dat wij hier als hoofdsponsor aan bij kunnen dragen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken