Suzuki steunt opnieuw neushoornbescherming

Suzuki steunt opnieuw neushoornbescherming
  • Sponsoring
  • 11 nov 2022 @ 13:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Suzuki Nederland tekent een nieuwe sponsorovereenkomst met de Stichting Suzuki Rhino Club. BV NIMAG, de Nederlandse importeur van Suzuki auto’s, motoren en buitenboordmotoren steunt hiermee meerdere projecten ter bescherming van de zwarte neushoorn in Oost-Afrika.

Suzuki heeft vanuit de historie een speciale band met de rhino: de naam is onder meer gelinkt aan de 4x4-activiteiten van het merk. In 2004 werd de Stichting Suzuki Rhino Club opgericht, waarmee het natuurbeschermingswerk in het Mkomazi National Park in Tanzania werd gesteund. Twee ernstig bedreigde diersoorten zijn in het enorme nationale park in het wild teruggebracht: de zwarte neushoorn en de Afrikaanse wilde hond. In 2019 is het park overgedragen aan Tanzania National Parks.

Bijschrift foto boven

Van links naar rechts:  Martin de Wilt, secretaris Suzuki Dealer Vereniging en bestuurslid van Stichting Suzuki Rhino Club, Lucy Fitzjohn, initiatiefneemster Rhino Sanctuary project George Adamson Preservation Trust in Kora National Park, Ted van Dam, voorzitter Stichting Suzuki Rhino Club, Alexander (Mukka)

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken