BouwGarant: Gun je kind judo

BouwGarant: Gun je kind judo
  • Sponsoring
  • 2 mrt 2023 @ 15:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Judo Bond Nederland en BouwGarant verlengen de maatschappelijke samenwerking met een jaar. De focus van de samenwerking ligt wederom op het zoveel mogelijk kinderen kennis laten maken met de budosport.

Met de 'Gun je kind judo'-campagne willen beide partijen ouders laten zien hoeveel de judosport voor hun zoon of dochter kan betekenen.

Rob de Groot (r. op foto boven), directeur van BouwGarant: ‘In het hele land worden proeftrainingen aangevraagd bij lokale judoclubs. Voor ons het bewijs dat we meebouwen aan weerbaarheid en zelfvertrouwen. We gaan dit het komende jaar verder uitbouwen en nog meer vormgeven door activaties te organiseren tijdens events. We willen vooral de zichtbaarheid vergroten van dit mooie initiatief.’

Ook Tjalling van der Zee (l. op foto), partnershipmanager bij de JBN is blij met de verlengde samenwerking: ‘BouwGarant is een fantastische partner. De plannen om de campagne nog meer te laten zien op scholen, maar ook tijdens evenementen aanwezig te zijn met aantrekkelijke activiteiten voor kinderen, maakt dat we veel vertrouwen hebben in het succesvol doorzetten van de campagne.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken