Grolsch partner Eye Filmmuseum
- Sponsoring
- 24 jan 2024 @ 12:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 jan 2024 @ 12:16
- Sjaak Hoogkamer
Eye Filmmuseum in Amsterdam en Koninklijke Grolsch hebben voor de komende vijf jaar een samenwerkingsovereenkomst getekend.
Per 1 januari 2024 is Grolsch de exclusieve bierleverancier van Eye Filmmuseum. Grolsch steunt al decennialang de filmcultuur in Nederland. Eye en Grolsch delen een liefde voor vakmanschap, samenzijn en duurzaamheid.
‘Vakmanschap is meesterschap’. Die Grolsch-leus is naar eigen zeggen ‘ook van toepassing op Eye Filmmuseum, dat via diverse onderwijsprogramma’s en traineeships filmtalent in alle facetten stimuleert.’
Bregtje van der Haak, directeur Eye Filmmuseum: ‘Vakmanschap is een gedeelde waarde voor Grolsch en Eye Filmmuseum. Ook delen wij een grote liefde voor film. Dat Grolsch een van de meest duurzame brouwerijen van Nederland is, is voor ons een pluspunt.’
Remco van der Meer, Sales Lead bij Grolsch: ‘Grolsch is al jaren nauw betrokken bij de Nederlandse filmcultuur. Wij zijn dan ook erg trots op de samenwerking met Eye Filmmuseum. Grolsch en Eye vinden elkaar niet alleen in de passie voor het vakmanschap, maar ook in het delen van betekenisvolle ervaringen.’
Foto: Corinne de Korver
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ABN Amro verlengt sponsoring... 10-02-2025
- A.S.R. hoofdsponsor Avond4daagse... 06-02-2025
- Wehkamp en Jantje Beton verlengen... 24-01-2025
- Hema en War Child halen bijna een... 23-01-2025
- Nationale Opera & Ballet en Houthoff... 17-01-2025
- Kunsthal Rotterdam en... 17-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day