Pepijn Rooijens creatief directeur bij Natwerk

Pepijn Rooijens creatief directeur bij Natwerk
  • Bureaus
  • 12 sep 2019 @ 10:17
  • 13351 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CreatiePersonalia

Pepijn Rooijens (rechts) is gestart als creatief directeur bij reclamebureau Natwerk. Rooijens is medeoprichter van Dawn en werkte jarenlang als creative director bij HavasLemz. Ook was hij actief lid van het SIRE-bestuur.

Foto v.l.n.r.: Frank de Ruwe (oprichter Natwerk), Rufus Ketting (creative director) en Pepijn Rooijens.

De man is een mythe, zo laat Natwerk onbescheiden weten in een persverklaring. ‘Hij wordt blij van het begeleiden van jong talent en temt en passant paarden in zijn vrije tijd.’ Samen met Frank de Ruwe en Rufus Ketting heeft Rooijens de creatieve leiding van het bureau in Amsterdam.

Rooijens zelf laat weten: 'Natwerk is al lang niet meer 'het bureau van de leuke dingetjes'. Ik heb ze de laatste jaren zien ontwikkelen tot een volwaardig bureau met een indrukwekkende klantenlijst, dat spraakmakend werk maakt. Na een te gekke tijd bij Lemz voelt dit als een logisch vervolg.'

Havik

Na een recent pitch-traject is de eerste overwinning al 'hartstikke binnen', maar om welk account dit gaat wil Natwerk niet zeggen. Reinier Steures (managing partner strategy): 'Toen Pepijn vertelde dat hij HavasLemz had verlaten, heb ik als een havik toegeslagen. De schat aan ervaring en strategische kennis die hij meebrengt, zijn voor ons bureau in deze fase van groot belang. Het samen winnen van de eerste pitch onderstreept het extra vertrouwen dat klanten mede door zijn komst in Natwerk hebben.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken