Cannes Lions verplaatst naar oktober

  • Bureaus
  • 20 mrt 2020 @ 09:04
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclameAwardCommunicatie

Het hing al even in de lucht: ook het jaarlijkse Cannes Lions-festival wordt verplaatst, van juni naar oktober. Reden is logischerwijs de uitbraak van de huidige coronacrisis.

Het bestuur van Cannes Lions maakte eerder deze maand al bekend deze keuze te overwegen, maar hakt nu dus de knoop door. De gezondheid en veiligheid van klanten, medewerkers, sponsors en partners staat nu voorop, zo laat het bestuur weten. Exacte data in oktober zijn nog niet bekend.

Philip Thomas, bestuursvoorzitter van Cannes Lions, zegt: 'De huidige situatie is dynamisch en verandert snel. We vonden het van belang om snel mogelijk uitstelsel te geven op de data van het festival. We blijven nauw samenwerken met onze partners bij het ontwikkelen van verdere plannen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken