Adnight kondigt eerste editie aan in Brussel

- Bureaus
- 21 okt 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementReclame
- 21 okt 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Een kijkje in de keuken van toonaangevende bureaus, onder die noemer houden sinds enkele jaren Amsterdamse topbureaus open huis: Adnight. Het concept verspreidde zich over andere steden en gaat nu zelfs de grens over: Adnight BXL komt er aan.
Adnight staat bekend om zijn ‘kitchen review’ format, dat marketeers en creatieven de kans biedt om laagdrempelig binnen te stappen in de wereld van reclame- en productiebureaus. Lees hier wat Claire Daemen al opmerkte over de j.l. Adnight 2024 editie op MarketingTribune: 'wij zijn een spiegel van de industrie'.
'Voor één avond opent een gecureerd aantal creatieve bureaus, productiehuizen, postproductiehuizen, audio- en muziek studio’s en digitale productie studio’s hun deuren, voor een inspirerende avond vol mogelijkheden om de sfeer van de gehele industrie te ervaren, het werk te bewonderen en te netwerken met sleutelfiguren', aldus co founder Wybe Sallows.
De eerste bureaus die hun deelname aan Adnight BXL, in Brussel dus, hebben bevestigd zijn: Akqua, GroupM, Kantar, Ogilvy Social.Lab en Publicis Groupe. Een lokaal Adnight team is volgens oprichters Denise Willigers, Sallows en Daemen op dit moment druk in gesprek met een breed scala aan bureaus in Brussel over deelname. Daarnaast staat ook Antwerpen op de radar van de organisatie.
Tickets voor deze Adnight gaan in de verkoop op 15 januari 2025. Bezoekers kunnen zich net als in Amsterdam verheugen op een op maat gemaakt programma, samengesteld door elk deelnemend bureau en een afsluitende afterparty, beloven de initiatoren. Om op de hoogte te blijven van updates over deelnemende bureaus en programma’s kunnen geïnteresseerden hun emailadres achterlaten op www.Adnight.be. Voor Belgische bureaus die geïnteresseerd zijn in deelname of andere samenwerkingsvragen, kan contact opgenomen worden via info@Adnight.be.
(PvWK) | beeld Atomium Brussel: Prachi Gautam / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Wybe Sallows
- Claire Daemen
- GroupM
- lokaal
- Adnight
- Denise Willigers
- opgemerkt
- Adnight BXL
- Ogilvy Social.Lab
- Amsterdam
- Adnight
- Publicis Groupe
- kitchen review
- Kantar
- open huis
- Akqua
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes