Branchepartijen lanceren The Summer School of Advertising
- Bureaus
- 4 jun 2020 @ 07:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalEducatie
- 4 jun 2020 @ 07:01
- Lucas Boon
Brancheorganisaties IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld.
Met The Summer School of Advertising willen de initiatiefnemers op een laagdrempelige manier het kennisniveau in de markt verhogen en het onderlinge begrip van elkaar expertisegebieden vergroten. Het eerste webinar staat gepland op woensdag 24 juni.
Het opleidingsprogramma bestaat in totaal uit acht verschillende webinars waarin iedere week een andere specialist een bepaald thema behandelt. Zo zal Arwind Gajadien (Crafture) in het eerste webinar 'de ultieme driehoek creatie-media-techniek' bespreken. In de daaropvolgende webinars vertelt onder meer Johan Smit (PMA) wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren, legt Marc Oosterhout (SIRE) uit hoe je tot een goede positionering komt en deelt Tim van der Wiel (GoSpooky) zijn toekomstvisie op voice. Moderators van het opleidingsprogramma zijn Dick van der Lecq en Nathalie Peters.
Wendy Pouw, directeur van IAB Nederland, zegt: 'Educatie is voor alle initiatiefnemers een belangrijke pijler. Door dit opleidingsprogramma samen op te pakken willen we het vakgebied en het ecosysteem naar een volgend niveau brengen. Om dat te bereiken moet je geen ingewikkeld, duur en verplicht programma samenstellen waarin één thema centraal staat. Dat doe je door op een interactieve manier kennis te delen en door te laten zien waarom dingen gaan zoals ze gaan. Op deze manier hopen we dat de markt meer begrip krijgt voor aanverwante expertisegebieden.'
Zowel het programma als de deelname aan The Summer School of Advertising is door IAB Nederland, VEA, MWG, PMA en Upgrade bewust laagdrempelig gehouden. Zo is het niet nodig om de gehele serie webinars te volgen en is deelname aan het opleidingsprogramma voor leden gratis. Aanmelden voor de eerste sessie kan hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- YoungCapital lanceert campagne Boost Your Boomer
- Campagne Natuurhuisje voor derde jaar gecontinueerd
- Croma focust op TikTok om jongere generaties te bereiken
- Green Food Lab in zee met met Schuttelaar & Partners
- Teamleader publiceert editie 2 van Agency Life-magazine
- Drie vragen aan… Michiel Rijshouwer
Laatste Nieuws
- Odido lanceert campagne voor... 23-01-2025
- Ministerie OCW lanceert campagne... 23-01-2025
- Drie vragen aan... Gijsbregt Vijn23-01-2025
- Yuki en The Other Agency altijd... 23-01-2025
- Nieuw bureau exclusief voor de... 23-01-2025
- Croma focust op TikTok om jongere... 22-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day