Branchepartijen lanceren The Summer School of Advertising

Branchepartijen lanceren The Summer School of Advertising
  • Bureaus
  • 4 jun 2020 @ 07:01
  • 22313 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalEducatie

Brancheorganisaties IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld.

Met The Summer School of Advertising willen de initiatiefnemers op een laagdrempelige manier het kennisniveau in de markt verhogen en het onderlinge begrip van elkaar expertisegebieden vergroten. Het eerste webinar staat gepland op woensdag 24 juni.

Het opleidingsprogramma bestaat in totaal uit acht verschillende webinars waarin iedere week een andere specialist een bepaald thema behandelt. Zo zal Arwind Gajadien (Crafture) in het eerste webinar 'de ultieme driehoek creatie-media-techniek' bespreken. In de daaropvolgende webinars vertelt onder meer Johan Smit (PMA) wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren, legt Marc Oosterhout (SIRE) uit hoe je tot een goede positionering komt en deelt Tim van der Wiel (GoSpooky) zijn toekomstvisie op voice. Moderators van het opleidingsprogramma zijn Dick van der Lecq en Nathalie Peters.

Wendy Pouw, directeur van IAB Nederland, zegt: 'Educatie is voor alle initiatiefnemers een belangrijke pijler. Door dit opleidingsprogramma samen op te pakken willen we het vakgebied en het ecosysteem naar een volgend niveau brengen. Om dat te bereiken moet je geen ingewikkeld, duur en verplicht programma samenstellen waarin één thema centraal staat. Dat doe je door op een interactieve manier kennis te delen en door te laten zien waarom dingen gaan zoals ze gaan. Op deze manier hopen we dat de markt meer begrip krijgt voor aanverwante expertisegebieden.'

Zowel het programma als de deelname aan The Summer School of Advertising is door IAB Nederland, VEA, MWG, PMA en Upgrade bewust laagdrempelig gehouden. Zo is het niet nodig om de gehele serie webinars te volgen en is deelname aan het opleidingsprogramma voor leden gratis. Aanmelden voor de eerste sessie kan hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken