Branchepartijen lanceren The Summer School of Advertising
- Bureaus
- 4 jun 2020 @ 07:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalEducatie
- 4 jun 2020 @ 07:01
- Lucas Boon
Brancheorganisaties IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld.
Met The Summer School of Advertising willen de initiatiefnemers op een laagdrempelige manier het kennisniveau in de markt verhogen en het onderlinge begrip van elkaar expertisegebieden vergroten. Het eerste webinar staat gepland op woensdag 24 juni.
Het opleidingsprogramma bestaat in totaal uit acht verschillende webinars waarin iedere week een andere specialist een bepaald thema behandelt. Zo zal Arwind Gajadien (Crafture) in het eerste webinar 'de ultieme driehoek creatie-media-techniek' bespreken. In de daaropvolgende webinars vertelt onder meer Johan Smit (PMA) wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren, legt Marc Oosterhout (SIRE) uit hoe je tot een goede positionering komt en deelt Tim van der Wiel (GoSpooky) zijn toekomstvisie op voice. Moderators van het opleidingsprogramma zijn Dick van der Lecq en Nathalie Peters.
Wendy Pouw, directeur van IAB Nederland, zegt: 'Educatie is voor alle initiatiefnemers een belangrijke pijler. Door dit opleidingsprogramma samen op te pakken willen we het vakgebied en het ecosysteem naar een volgend niveau brengen. Om dat te bereiken moet je geen ingewikkeld, duur en verplicht programma samenstellen waarin één thema centraal staat. Dat doe je door op een interactieve manier kennis te delen en door te laten zien waarom dingen gaan zoals ze gaan. Op deze manier hopen we dat de markt meer begrip krijgt voor aanverwante expertisegebieden.'
Zowel het programma als de deelname aan The Summer School of Advertising is door IAB Nederland, VEA, MWG, PMA en Upgrade bewust laagdrempelig gehouden. Zo is het niet nodig om de gehele serie webinars te volgen en is deelname aan het opleidingsprogramma voor leden gratis. Aanmelden voor de eerste sessie kan hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing