Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital agency
- Bureaus
- 1 sep 2021 @ 11:23
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 sep 2021 @ 11:23
- Michiel van Zaane
Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital marketing agency. Samen willen ze het marktaandeel in Nederland substantieel vergroten én voet aan de grond krijgen in verschillende Europese landen.
Dankzij slimme technologie koppelt Brenger transportorders van grote spullen als banken of kasten aan koeriers die al onderweg zijn. Zo wordt de lege ruimte in koeriersbussen optimaal benut en neemt ook de CO2-uitstoot flink af. De service is succesvol in Nederland en Brenger ziet kansen om deze ook internationaal verder uit te rollen. Tomorrowmen heeft zich aan deze missie verbonden door de internationale digitale strategie vorm te geven en uit te voeren. In Nederland ligt de focus op het vergroten van het marktaandeel.
‘De komende maanden breiden wij onze service uit naar andere Europese landen’, aldus Wisse Koedam, founder van Brenger. ‘Wij zochten een digital agency die kan bijdragen aan deze ambities, maar ons ook kan challengen op onze visie. In Tomorrowmen hebben wij de perfecte strategische partner gevonden.’
CCO Philip Oosten van Tomorrowmen: ‘Wij zijn erg trots. Brenger heeft bewust voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld gekozen, dat is een groot compliment. Het is bovendien tof dat twee bedrijven met gelijke waarden elkaar hebben gevonden. Wij kijken ernaar uit om samen met Brenger online impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- co2 reductie
- meubelen
- Tomorrowmen
- Transportplatform Brenger
- duurzaam
- digital marketing agency
- koriers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing