Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital agency

Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital agency
  • Bureaus
  • 1 sep 2021 @ 11:23
  • 11094 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital marketing agency. Samen willen ze het marktaandeel in Nederland substantieel vergroten én voet aan de grond krijgen in verschillende Europese landen.

Dankzij slimme technologie koppelt Brenger transportorders van grote spullen als banken of kasten aan koeriers die al onderweg zijn. Zo wordt de lege ruimte in koeriersbussen optimaal benut en neemt ook de CO2-uitstoot flink af. De service is succesvol in Nederland en Brenger ziet kansen om deze ook internationaal verder uit te rollen. Tomorrowmen heeft zich aan deze missie verbonden door de internationale digitale strategie vorm te geven en uit te voeren. In Nederland ligt de focus op het vergroten van het marktaandeel.

‘De komende maanden breiden wij onze service uit naar andere Europese landen’, aldus Wisse Koedam, founder van Brenger. ‘Wij zochten een digital agency die kan bijdragen aan deze ambities, maar ons ook kan challengen op onze visie. In Tomorrowmen hebben wij de perfecte strategische partner gevonden.’

CCO Philip Oosten van Tomorrowmen: ‘Wij zijn erg trots. Brenger heeft bewust voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld gekozen, dat is een groot compliment. Het is bovendien tof dat twee bedrijven met gelijke waarden elkaar hebben gevonden. Wij kijken ernaar uit om samen met Brenger online impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken