Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital agency
- Bureaus
- 1 sep 2021 @ 11:23
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 sep 2021 @ 11:23
- Michiel van Zaane
Transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen als digital marketing agency. Samen willen ze het marktaandeel in Nederland substantieel vergroten én voet aan de grond krijgen in verschillende Europese landen.
Dankzij slimme technologie koppelt Brenger transportorders van grote spullen als banken of kasten aan koeriers die al onderweg zijn. Zo wordt de lege ruimte in koeriersbussen optimaal benut en neemt ook de CO2-uitstoot flink af. De service is succesvol in Nederland en Brenger ziet kansen om deze ook internationaal verder uit te rollen. Tomorrowmen heeft zich aan deze missie verbonden door de internationale digitale strategie vorm te geven en uit te voeren. In Nederland ligt de focus op het vergroten van het marktaandeel.
‘De komende maanden breiden wij onze service uit naar andere Europese landen’, aldus Wisse Koedam, founder van Brenger. ‘Wij zochten een digital agency die kan bijdragen aan deze ambities, maar ons ook kan challengen op onze visie. In Tomorrowmen hebben wij de perfecte strategische partner gevonden.’
CCO Philip Oosten van Tomorrowmen: ‘Wij zijn erg trots. Brenger heeft bewust voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld gekozen, dat is een groot compliment. Het is bovendien tof dat twee bedrijven met gelijke waarden elkaar hebben gevonden. Wij kijken ernaar uit om samen met Brenger online impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Transportplatform Brenger
- meubelen
- digital marketing agency
- Tomorrowmen
- duurzaam
- koriers
- co2 reductie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes