Vertrouwd kantoor krijgt nieuwe naam: Huijskens Sassen Communications
- Bureaus
- 1 sep 2021 @ 08:43
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 sep 2021 @ 08:43
- Michiel van Zaane
Per 1 september is Huijskens Sassen Communications de nieuwe naam van corporate communicatieadvieskantoor Huijskens Communications. Clemens Sassen, die sinds maart 2018 als partner aan het kantoor verbonden is, en Charles Huijskens zijn samen eigenaar van Huijskens Sassen.
‘Ik ben ervan overtuigd dat Clemens als mede-eigenaar een cruciale rol zal spelen bij de verjonging en vernieuwing van ons kantoor,’ aldus Charles Huijskens. ‘Deze belangrijke stap is goed nieuws voor de toekomst van ons kantoor, voor onze collega’s en onze klanten.’ Het team van Huijskens Sassen Communications adviseert klanten op het gebied van PR en corporate communicatie. Door de jaren is het kantoor gespecialiseerd in financiële communicatie, crisiscommunicatie en litigation-PR. Huijskens Sassen Communications zet actief in op de innovatie en digitalisatie van traditionele PR- en communicatieactiviteiten.
‘In de bijna 30-jarige bestaansgeschiedenis van dit kantoor is de vraag naar PR- en communicatieadvies nog altijd onverminderd groot. Wel is het politieke bestel en het medialandschap sinds de jaren negentig sterk veranderd en gediversifieerd. De consument neemt het nieuws sneller en via steeds meer kanalen tot zich. Dat vraagt om voortdurende innovatie van communicatieadviseurs, zodat wij onze cliënten van waardevol advies kunnen blijven voorzien. De opkomst van data-driven PR en geautomatiseerde monitoringsystemen zijn praktische voorbeelden van digitale verandering in ons vakgebied. Wij willen ons in de markt onderscheiden door met nieuwe technieken bestaande PR-diensten als eerste te verbeteren’, aldus Charles Huijskens.
Bestaansrecht
‘Ik ben trots om vanaf vandaag ook in naam aan dit bureau verbonden te zijn. Ons doel voor de komende jaren is om de gedegen reputatie die dit kantoor heeft opgebouwd verder te versterken. Dat willen we doen door specialisten aan ons team te binden die nieuwe kennis en ervaring meebrengen. Hierdoor wordt het mogelijk om steeds aanvullende diensten te leveren en zullen we ook in de toekomst evengoed in staat zijn om onze cliënten te bedienen. Het vakgebied verandert, zoals Charles omschreef, in hoog tempo. Ons kantoor heeft bestaansrecht zolang we blijven inspelen op vernieuwing’, aldus Clemens Sassen.
Foto: Clemens Sassen (l) en Charles Huijskens.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- financiële communicatie
- Clemens Sassen
- Huijskens Sassen Communications
- Charles Huijskens
- crisiscommunicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

