Hans Klok en Kim Feenstra in campagne online Toto Casino
- Bureaus
- 3 okt 2021 @ 12:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 okt 2021 @ 12:33
- Sjaak Hoogkamer
Het online Toto Casino is sinds zaterdag 2 oktober geopend. Het casino biedt online blackjack, roulette en slotmachines aan. De campagne van Toto en TBWA\Neboko maakt Nederland bekend met het naar eigen zeggen grootste Nederlandstalige online casino.
De legale online gokmarkt zou eigenlijk al op 1oktober starten, maar door een technisch mankement werd de officiële opening nog even uitgesteld. De storing zat in een centraal registratiesysteem van de Kansspelautoriteit. Met dit systeem, Cruks, moet worden voorkomen dat mensen met een gokverslaving toch online kunnen gokken.
Toto Casino is een nieuw spelmerk van Nederlandse Loterij. Evenals Toto Sport, waar spelers naast pre-match sportweddenschappen nu ook terechtkunnen voor live wedden op wedstrijden.
In de campagne zien we de meeuwen, die al eerder te zien waren in Toto-campagnes, het online casino bezoeken. Deze ‘geluksvogels’ ontdekken niet alleen de vele nieuwe spellen, maar beleven ook een onvergetelijke avond met Hans Klok en Kim Feenstra.
Vegas
In de campagnefilm gaan de meeuwen op avontuur in het online casino. Ze lopen al snel Kim Feenstra tegen het lijf, die ze aan hun vleugel meeneemt. De meeuwen spelen blackjack, roulette en zitten aan de slotmachines. Ze ontdekken dat het online casino hét Nederlandse online Vegas is, compleet met de magie van Hans Klok.
Op social media kunnen spelers een glimp opvangen van de avonturen van de geluksvogels in het online casino van Toto én een voorproefje krijgen van alles wat er te beleven valt.
Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij: ‘Vanaf 2 oktober zijn we live en bieden we met Toto Casino, en ook met Toto Sport, online kansspelen aan. Een belangrijke toevoeging aan ons merkportfolio, dat tot vandaag bestond uit loterijen en pre-match sportweddenschappen.
Deze campagne markeert een bijzonder moment in de geschiedenis van Nederlandse Loterij en past in de spraakmakende lijn die we met Koning Toto voor sportweddenschappen hebben ingezet
Patritia Pahladsingh, Managing Director van TBWA\Neboko: ‘Voor de lancering van Toto Casino bouwen we voort op de iconische identiteit die het merk de afgelopen jaren heeft opgebouwd op het gebied van sportweddenschappen. Met een geïntegreerde campagne vol spektakel, bekende Nederlandse gezichten en typische Toto-humor.'
Credits
Klant: Nederlandse Loterij / Toto
Bureaus: TBWA\Neboko, Mindshare, Greenhouse, Truus, Men in Green
Productiemaatschappij: Chaos
Post productie: Post Office en Ambassadors
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

