Clarity ondersteunt Web3 met nieuwe venture studio

Clarity ondersteunt Web3 met nieuwe venture studio
  • Bureaus
  • 27 sep 2022 @ 09:49
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Creatie

Communicatiebureau Clarity lanceert vandaag Atrium, een nieuwe venture studio waarmee het bureau investeert in nieuwe technologieën en dienstverlening.

Het idee dat ten grondslag ligt aan Atrium is dat het bureau zelf investeert in nieuwe kanalen en technologieën. Welke kansen bieden blockchain-technologieën zoals Web3 en NFT’s? Hoe ziet de toekomst van marketing en storytelling eruit in de metaverse? Op welke wijze zal AI ons leven veranderen?

‘Als communicatiebureau bevinden we ons in het hart van de techsector. Om daar te blijven, moeten we blijven investeren in innovatie’, aldus Sami McCabe, CEO en oprichter van Clarity. ‘Met Atrium kunnen we onze innovatie in een stroomversnelling brengen. Dat betekent dat we in rap tempo zullen experimenteren met nieuwe producten en diensten, om deze vervolgens uit te bouwen om innovaties en technologieën te ondersteunen waarmee onze klanten de wereld gezonder, duurzamer, rechtvaardiger en welvarender maken.’

Het eerste initiatief van Atrium is het consultancybureau Epoch Partners, dat zowel startups als gevestigde bedrijven adviseert over de wereld van Web3. Voormalig durfinvesteerder Luigi Congedo is benoemd tot Innovation Advisor ter ondersteuning van de projectontwikkeling van Atrium. Hij staat daarnaast aan het hoofd van het eerste Atrium-initiatief, het Web3 consultancybureau Epoch Partners.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken