Clarity ondersteunt Web3 met nieuwe venture studio
- 27 sep 2022 @ 09:49
- Ryan Baij
Communicatiebureau Clarity lanceert vandaag Atrium, een nieuwe venture studio waarmee het bureau investeert in nieuwe technologieën en dienstverlening.
Het idee dat ten grondslag ligt aan Atrium is dat het bureau zelf investeert in nieuwe kanalen en technologieën. Welke kansen bieden blockchain-technologieën zoals Web3 en NFT’s? Hoe ziet de toekomst van marketing en storytelling eruit in de metaverse? Op welke wijze zal AI ons leven veranderen?
‘Als communicatiebureau bevinden we ons in het hart van de techsector. Om daar te blijven, moeten we blijven investeren in innovatie’, aldus Sami McCabe, CEO en oprichter van Clarity. ‘Met Atrium kunnen we onze innovatie in een stroomversnelling brengen. Dat betekent dat we in rap tempo zullen experimenteren met nieuwe producten en diensten, om deze vervolgens uit te bouwen om innovaties en technologieën te ondersteunen waarmee onze klanten de wereld gezonder, duurzamer, rechtvaardiger en welvarender maken.’
Het eerste initiatief van Atrium is het consultancybureau Epoch Partners, dat zowel startups als gevestigde bedrijven adviseert over de wereld van Web3. Voormalig durfinvesteerder Luigi Congedo is benoemd tot Innovation Advisor ter ondersteuning van de projectontwikkeling van Atrium. Hij staat daarnaast aan het hoofd van het eerste Atrium-initiatief, het Web3 consultancybureau Epoch Partners.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation