Hagens PR breidt strategieteam uit
- Bureaus
- 14 mrt 2023 @ 08:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 mrt 2023 @ 08:28
- Michiel van Zaane
Aranza Zevenbergen en Jelle de Wal zijn beide gestart als PR-strateeg bij Hagens. Daarmee maken zij nu deel uit van het strategieteam onder leiding van strategy director Sid de Koning.
Voordat ze de overstap maakte naar Hagens werkte Zevenbergen als copywriter en strateeg bij Ice Cream Media. De Wal is een ervaren PR professional die hiervoor bij Hibou werkte in de rol van PR Consultant. Hij zal bij Hagens onder andere voor Milence en ABN Amro aan de slag gaan, Aranza neemt onder meer NPO en Rose Stories voor haar rekening. Zevenbergen: ‘De persoonlijke benadering die centraal staat in de werkwijze van Hagens vind ik erg belangrijk. Met oog voor de mens achter de doelgroep, wordt er voor zowel grote commerciële bedrijven als kleinere organisaties met cultureel-maatschappelijke doelen gewerkt. Die combinatie spreekt me aan.’
De Wal: ‘In de ideeën en campagnes van Hagens wordt veel waarde gehecht aan de strategische basis, waarbij de mens altijd centraal staat. Naast dat ik mij hier persoonlijk goed in kan vinden, is dit ook voor mijn ontwikkeling als strateeg een ideale manier van werken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

