SodaStream lanceert Nederlandse campagne 'Push for Better'

- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Michiel van Zaane
Bronwatermerk SodaStream lanceert begin maart 2023 zijn voor de Nederlandse markt geproduceerde campagne met de Engelstalige slogan 'Push for Better'. Met de campagne wil het merk zijn positie op de Nederlandse markt versterken.
'Met deze campagne positioneert Sodastream zich als een sterk, relevant merk', aldus Susan Houben, Head of Marketing and Consumer Centricity bij SodaStream Nederland. '‘Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor de planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis hun favoriete bruisende drankjes maken én een verschil maken door het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik terug te dringen.'
De campagne is ontwikkeld door Brand Articulations. 'Het was een unieke kans om een fris stragisch en creatief perspectief te brengen aan dit iconische merk' zegt Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations. 'Vooral omdat dit de eerste campagne is van Sodastream die specifiek voor de Nederlandse markt is gemaakt. We hopen het bewustzijn te vergroten voor de transformerende krachten van dit innovatieve en gezonde merk.'
SodaStream lanceert de campagne op TV, sociale media en andere digitale platforms.
Credits:
Opdrachtgever: SodaStream
Brand Articulations Boyd Coyner – Founder
Production - Halal, Andreas Pasvantis – Director, Ronald Koetzier – Tabletop Director
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
- Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden
- Dentsu Creative breidt social team uit
- Nieuwe koers Museum Rembrandthuis
- M2Media en Online Company lanceren geïntegreerd bureau M2|OC
- SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama Volat en Fitzroy grote...
Laatste Nieuws
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
- Seepje kiest voor Higuita en... 23-03-2023
- Nieuwe campagne HalloStroom stelt... 22-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day