SodaStream lanceert Nederlandse campagne 'Push for Better'
- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Michiel van Zaane
Bronwatermerk SodaStream lanceert begin maart 2023 zijn voor de Nederlandse markt geproduceerde campagne met de Engelstalige slogan 'Push for Better'. Met de campagne wil het merk zijn positie op de Nederlandse markt versterken.
'Met deze campagne positioneert Sodastream zich als een sterk, relevant merk', aldus Susan Houben, Head of Marketing and Consumer Centricity bij SodaStream Nederland. '‘Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor de planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis hun favoriete bruisende drankjes maken én een verschil maken door het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik terug te dringen.'
De campagne is ontwikkeld door Brand Articulations. 'Het was een unieke kans om een fris stragisch en creatief perspectief te brengen aan dit iconische merk' zegt Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations. 'Vooral omdat dit de eerste campagne is van Sodastream die specifiek voor de Nederlandse markt is gemaakt. We hopen het bewustzijn te vergroten voor de transformerende krachten van dit innovatieve en gezonde merk.'
SodaStream lanceert de campagne op TV, sociale media en andere digitale platforms.
Credits:
Opdrachtgever: SodaStream
Brand Articulations Boyd Coyner – Founder
Production - Halal, Andreas Pasvantis – Director, Ronald Koetzier – Tabletop Director
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

