SodaStream lanceert Nederlandse campagne 'Push for Better'
- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mrt 2023 @ 14:01
- Michiel van Zaane
Bronwatermerk SodaStream lanceert begin maart 2023 zijn voor de Nederlandse markt geproduceerde campagne met de Engelstalige slogan 'Push for Better'. Met de campagne wil het merk zijn positie op de Nederlandse markt versterken.
'Met deze campagne positioneert Sodastream zich als een sterk, relevant merk', aldus Susan Houben, Head of Marketing and Consumer Centricity bij SodaStream Nederland. '‘Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor de planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis hun favoriete bruisende drankjes maken én een verschil maken door het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik terug te dringen.'
De campagne is ontwikkeld door Brand Articulations. 'Het was een unieke kans om een fris stragisch en creatief perspectief te brengen aan dit iconische merk' zegt Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations. 'Vooral omdat dit de eerste campagne is van Sodastream die specifiek voor de Nederlandse markt is gemaakt. We hopen het bewustzijn te vergroten voor de transformerende krachten van dit innovatieve en gezonde merk.'
SodaStream lanceert de campagne op TV, sociale media en andere digitale platforms.
Credits:
Opdrachtgever: SodaStream
Brand Articulations Boyd Coyner – Founder
Production - Halal, Andreas Pasvantis – Director, Ronald Koetzier – Tabletop Director
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing