Kaaps Film ontwerpt brandmovie voor opleider Yuverta
- 7 sep 2021 @ 10:39
- Ryan Baij
Kaaps Film heeft een brand movie ontwikkeld om het merkverhaal van Yuverta te vertellen. Dit is een fusie tussen Wellantcollege, Citaverdere en Helicon Opleidingen.
Yuverta wordt daarmee naar eigen zeggen de grootste opleider van Europa op het gebied van klimaat, energie, water, voeding en welzijn van mens en dier. Na een pitch werd Kaaps Film geselecteerd om het merkverhaal 'thuis in de toekomst’, tevertalen naar film. In dit verhaal staan de kracht van samenwerken en talent centraal.
De uitdaging was het merkverhaal van de nieuwe organisatie over te brengen, maar ook alle stakeholders het gevoel van thuiskomen te geven: een eigen verhaal over de thema’s van de toekomst.
Mariska Jansen, adviseur marketing en communicatie Yuverta: ‘Werken met Kaaps was een kadootje. Ze nemen de tijd voor een briefing, vragen door en luisteren echt met aandacht. Ze lezen en leven zich snel in en staan open voor een echte samenwerking waar transparantie en gezamenlijke focus op gewenst eindresultaat voorop staat. We zijn erg blij met onze brandmovie.’
Eelco de Winter, regisseur en partner Kaaps Film: ‘We hebben goed geluisterd, authenticiteit als basis gebruikt en uitdagende thema’s waarmee jongeren geconfronteerd worden gekoppeld aan het onderwijs van de toekomst. Het is hun eigen verhaal over de weg naar zelfstandigheid en vertrouwen. Zo hebben we met deze film de organisatie herkenning en trots gegeven.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
- Soilmates lanceert 'Ugly Gems Guide'15-09-2025
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes