Kaaps Film ontwerpt brandmovie voor opleider Yuverta

Kaaps Film ontwerpt brandmovie voor opleider Yuverta
  • Content
  • 7 sep 2021 @ 10:39
  • 22415 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 7 sep 2021 @ 10:39
  • 22415 x gelezen
  • Ryan Baij

Kaaps Film heeft een brand movie ontwikkeld om het merkverhaal van Yuverta te vertellen. Dit is een fusie tussen Wellantcollege, Citaverdere en Helicon Opleidingen.

Yuverta wordt daarmee naar eigen zeggen de grootste opleider van Europa op het gebied van klimaat, energie, water, voeding en welzijn van mens en dier. Na een pitch werd Kaaps Film geselecteerd om het merkverhaal 'thuis in de toekomst’, tevertalen naar film. In dit verhaal staan de kracht van samenwerken en talent centraal.

De uitdaging was het merkverhaal van de nieuwe organisatie over te brengen, maar ook alle stakeholders het gevoel van thuiskomen te geven: een eigen verhaal over de thema’s van de toekomst.

Mariska Jansen, adviseur marketing en communicatie Yuverta: ‘Werken met Kaaps was een kadootje. Ze nemen de tijd voor een briefing, vragen door en luisteren echt met aandacht. Ze lezen en leven zich snel in en staan open voor een echte samenwerking waar transparantie en gezamenlijke focus op gewenst eindresultaat voorop staat. We zijn erg blij met onze brandmovie.’

Eelco de Winter, regisseur en partner Kaaps Film: ‘We hebben goed geluisterd, authenticiteit als basis gebruikt en uitdagende thema’s waarmee jongeren geconfronteerd worden gekoppeld aan het onderwijs van de toekomst. Het is hun eigen verhaal over de weg naar zelfstandigheid en vertrouwen. Zo hebben we met deze film de organisatie herkenning en trots gegeven.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken