Bijeenkomst EPN in het teken van merk-DNA

Bijeenkomst EPN in het teken van merk-DNA
  • Design
  • 18 sep 2019 @ 08:00
  • 9890 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging

Op 14 november organiseert het Effective Packaging Netwerk (EPN) een bijeenkomst in het teken van de manier waarop het DNA van een organisatie kan zorgen voor meer waarde in merk, verpakking en sales.

Initiatiefnemer Rik Keessen van Mountain Design: ‘We zitten in een tijdgeest waarin de aandacht voor mens en maatschappij steeds belangrijker wordt. Om binnen deze context meer waarde te creëren zijn nieuwe (vormen van) markt- en consumenteninzichten van belang. Organisaties moeten ook sterker acteren op basis van hun eigen overtuiging over wat goed is voor klant en wereld. De oplossing voor herkenbare, inspiratieve, relevante en geloofwaardige merken lijkt steeds meer van binnenuit te komen. In visie en zeker ook in de concrete vertaling daarvan in de praktijk. Want we leven tenslotte ook steeds meer in het tijdperk van “doen”.’

 

Het Merk Nederland

Met de bijeenkomst wil EPN nader ingaan op deze beweging. Keessen: ‘We hebben toonaangevende merken in FMCG en retail uitgenodigd, zoals thought leaders van Why5, Fresh Forward en Heineken, die hun visie met ons delen en ons een kijkje in de keuken te geven van de praktijk. Ook krijgen deelnemers het recent verschenen boek Het Merk Nederland, dat op basis van een innovatieve onderzoeksmethode grotere motivaties van de Nederland tastbaar maakt. Daarnaast zal er met de thematiek van het event een workshop worden gegeven door Fresh Forward. Tot slot zal er weer gelegenheid zijn om te netwerken onder het genot van een drankje en een hapje.’

 

Waar: Basecamp, Campus Werkspoor, Nijverheidsweg 16A, 3534 AM Utrecht, 088 - 64 813 30; goed met auto en OV te bereiken

Wanneer: Donderdag 14 november 2019; het formele programma start om 14:30 uur en eindigt om 18:30 uur, gevolgd door een netwerkborrel.

Kosten: Aan deelname zijn geen kosten verbonden voor managers die strategisch of tactisch werkzaam zijn als opdrachtgever van hoog volume packaging-merken en -projecten.

Inschrijven: www.epn-onlife.nl/inschrijving.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken