Millford verder onder de naam Brand Potential van Candid

Millford verder onder de naam Brand Potential van Candid
  • Design
  • 29 nov 2022 @ 09:03
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging design

Designbureau Millford gaat onder één naam samen met het Engelse Brand Potential, onderdeel van Candid.

In Nederland vormen Sanne van Kuijk (Managing Director en links op de foto), Marco de Meijer (Creative Director) en Fraser Warren (Business Director) de dagelijkse leiding van Brand Potential. De in totaal 64 medewerkers werken vanuit Londen, Windsor en Amsterdam voor klanten als Unilever, PPG, Suntory, KFC, Pepsico, Albert Heijn, Schiphol, Bolletje, Pickwick, Klene en Crystal Clear. Van Kuijk: ‘We doen dit met hetzelfde toegewijde team en op dezelfde wijze als klanten van ons gewend zijn, maar met één grote verandering: als onderdeel van Brand Potential heeft Millford direct toegang tot een topteam van researchers, analisten, strategen, innovators en designers in het VK.’

Overkoepelend doel
Brand Potential is onderdeel van Candid. Mary Say, founder/CEO Brand Potential UK en rechts op de foto: ‘Ons nieuwe gecombineerde bureau komt voort uit het overkoepelende doel om de krachten van commercie en creativiteit te bundelen en zo onze klanten te helpen met het bouwen van de merken van de toekomst. Een samensmelting van talent en middelen, gecombineerd met een gedeelde visie op de toekomst om samen de kloof tussen strategie en executie te dichten.’

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken