Masterclass: Shopper behavior through the lens of neuroscience
- Food-en-retail
- 27 dec 2019 @ 11:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementMarketing
- 27 dec 2019 @ 11:15
- Peter van Woensel Kooy
Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. RetailRadar organiseert over dit onderwerp een bijeenkomst op 21 januari.
De masterclass ‘Shopper behavior through the lens of Neuroscience' door dr Roeland Dietvorst, oprichter en research director van Alpha One wordt gehouden tijdens de speciale RetailRadar bijeenkomst 21 januari 2020 om 16.30u.
Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. 'Roeland is een zeer ervaren spreker die je op het puntje van je stoel laat zitten. Met verschillende experimenten confronteert hij ons met de beperkte rol van het bewuste en rationele gedeelte van ons brein. Op een inspirerende manier legt hij uit hoe je inzichten en technieken uit de neurowetenschap kunt inzetten om meer grip te ontwikkelen op consumentengedrag in de winkel. Ik ben ontzettend blij dat Roeland ons meeneemt in next level insights op sturing van consumentengedrag. Het wordt een hele bijzondere bijeenkomst', aldus initiator Ernst-Jan Smids namens RetailRadar.
Er is nog een beperkt aantal plekken (kosteloos) beschikbaar. Geef je op via: retailradar@jumpretail.nl.
Locatie is: DisruptionRoom, Generaal Vetterstraat 82, Amsterdam.
(PvWK)
Beeld: Alina Grubnyak / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- brein
- consumer
- Alpha One
- perceptie
- consumenten
- retail
- onderzoek
- adviesbureau
- consumenten
- neuroscience
- merk
- mri
- onbewust
- merken
- scan
- brein
- Jump Retail
- reactie
- marketing
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers