Masterclass: Shopper behavior through the lens of neuroscience
- Food-en-retail
- 27 dec 2019 @ 11:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementMarketing
- 27 dec 2019 @ 11:15
- Peter van Woensel Kooy
Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. RetailRadar organiseert over dit onderwerp een bijeenkomst op 21 januari.
De masterclass ‘Shopper behavior through the lens of Neuroscience' door dr Roeland Dietvorst, oprichter en research director van Alpha One wordt gehouden tijdens de speciale RetailRadar bijeenkomst 21 januari 2020 om 16.30u.
Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. 'Roeland is een zeer ervaren spreker die je op het puntje van je stoel laat zitten. Met verschillende experimenten confronteert hij ons met de beperkte rol van het bewuste en rationele gedeelte van ons brein. Op een inspirerende manier legt hij uit hoe je inzichten en technieken uit de neurowetenschap kunt inzetten om meer grip te ontwikkelen op consumentengedrag in de winkel. Ik ben ontzettend blij dat Roeland ons meeneemt in next level insights op sturing van consumentengedrag. Het wordt een hele bijzondere bijeenkomst', aldus initiator Ernst-Jan Smids namens RetailRadar.
Er is nog een beperkt aantal plekken (kosteloos) beschikbaar. Geef je op via: retailradar@jumpretail.nl.
Locatie is: DisruptionRoom, Generaal Vetterstraat 82, Amsterdam.
(PvWK)
Beeld: Alina Grubnyak / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jump Retail
- scan
- mri
- consumer
- reactie
- retail
- merk
- consumenten
- merken
- consumenten
- brein
- neuroscience
- onderzoek
- brein
- onbewust
- marketing
- perceptie
- Alpha One
- adviesbureau
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes