Masterclass: Shopper behavior through the lens of neuroscience

Masterclass: Shopper behavior through the lens of neuroscience
  • Food-en-retail
  • 27 dec 2019 @ 11:15
  • 24051 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementMarketing

Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. RetailRadar organiseert over dit onderwerp een bijeenkomst op 21 januari.

De masterclass ‘Shopper behavior through the lens of Neuroscience' door dr Roeland Dietvorst, oprichter en research director van Alpha One wordt gehouden tijdens de speciale RetailRadar bijeenkomst 21 januari 2020 om 16.30u.

Alpha One is een consumer neuroscience adviesbureau dat voor nationale en internationale consumenten merken onderzoekt hoe het onbewuste brein reageert op marketing stimuli. 'Roeland is een zeer ervaren spreker die je op het puntje van je stoel laat zitten. Met verschillende experimenten confronteert hij ons met de beperkte rol van het bewuste en rationele gedeelte van ons brein. Op een inspirerende manier legt hij uit hoe je inzichten en technieken uit de neurowetenschap kunt inzetten om meer grip te ontwikkelen op consumentengedrag in de winkel. Ik ben ontzettend blij dat Roeland ons meeneemt in next level insights op sturing van consumentengedrag. Het wordt een hele bijzondere bijeenkomst', aldus initiator Ernst-Jan Smids namens RetailRadar.

Er is nog een beperkt aantal plekken (kosteloos) beschikbaar. Geef je op via: retailradar@jumpretail.nl.
Locatie is: DisruptionRoom, Generaal Vetterstraat 82, Amsterdam.
(PvWK)

Beeld: Alina Grubnyak / Unsplash

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken